  • 1. Data: 2011-10-23 14:34:47
    Temat: kur*waaa
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    Jakiś pechowy dzień dzisiaj!!!
    Kręciłem dziś przy moto próbując ustawić światła, żeby mi nie świeciły
    po drzewach i... choera jasna pękło mi zwierciadełko od długich(nie
    pytajcie jak, powalone jest ustawianie!) Myślicie, że da się kupić samo
    zwierciadło? Coś mi się wydaje, że chyba cała lampa jest poklejona i nie
    da rady jej rozebrać...

    WRRR!!!

    --
    _______
    Songoku

  • 2. Data: 2011-10-23 18:23:22
    Temat: Re: kur*waaa
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-23 16:34, Songoku pisze:
    > Myślicie, że da się kupić samo zwierciadło? Coś mi się wydaje, że chyba cała lampa
    jest poklejona i nie
    > da rady jej rozebrać...

    Da sie lampe rozebrac na pewno ale czy samo zwierciadlo kupisz to nie
    wiem, zapytaj w serwisie ale watpie... Od biedy zostanie Ci przeszczep
    organow z jakiegos rozbitka dawcy.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 3. Data: 2011-10-23 19:02:05
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Songoku" wrote...

> [...]
    > powalone jest ustawianie!) Myślicie, że da się kupić samo zwierciadło? Coś
    > mi się wydaje, że chyba cała lampa jest poklejona i nie da rady jej

    Samego zwierciadla raczej nie kupisz. Szukaj rozbitej/polamanej lampy w
    ktorej bedzie cale zwierciadlo. Bedziesz musial zrobic przeszczep, co wbrew
    pozorom jest dosc proste. Lampe mozna latwo rozkleic i skleic bez uzywania
    specjalistycznych narzedzi i bez dodatkowego kleju. Jak juz bedziesz mial
    lampe dawce zrob tak. Wyciagnij zwierciadlo dawcy dowolnym sposobem.
    Wymontuj swoja lampe z moto. Ustaw PIEKARNIK (zwykly elektryczny piekarnik)
    na okolo 120-130 stopni i poczekaj az sie rozgrzeje - WAZNE zeby poczekac az
    sie ustali temperatura, inaczej mozna narobic szkod. Wloz caly reflektor na
    10-15 minut. W grubych rekawicach wyjmij reflektor z piekarnika i powoli
    odciagnij szklo od tylu lampy. Nie dotykaj kleju, uwazaj, zeby ciagnacy sie
    klej nie pobrudzil nic w srodku lampy. Pozniej wymieniasz odblysnik i
    skladasz lampe lekko dociskajac klej. Lampa znowu idzie na 10 minut do
    piekarnika. Po wyjeciu dociskasz brzeg dookola, powoli, az klosz dojdzie na
    swoje miejsce.
    Operacja zakonczona, lampa wyglada jak nowa! Pamietaj tylko aby nie dotykac
    zwierciadla. Napylona warstwa aluminium dosc latwo sie wyciera. Ewentualne
    pobrudzenia kleju na zewnatrz klosza latwo zmywa sie spirytusem - denaturat
    jest ok.

    James

  • 4. Data: 2011-10-23 19:13:05
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

> [...]
    > dotykac zwierciadla. Napylona warstwa aluminium dosc latwo sie wyciera.
    > Ewentualne pobrudzenia kleju na zewnatrz klosza latwo zmywa sie

    Dzięki za dobra instrukcję :)

    Robiłeś już coś takiego?

    Co do odbłyśnika to jutro zapytam w serwisie, ale marne szanse również
    moim zdaniem...popytam na forum Kawy...

    --
    _______
    Songoku

  • 5. Data: 2011-10-23 19:43:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

> [...]
    > pytajcie jak, powalone jest ustawianie!) Myślicie, że da się kupić samo
    > zwierciadło? Coś mi się wydaje, że chyba cała lampa jest poklejona i nie

    To jest Kawasaki i delikatnosc jest tu bardzo wskazana.

    Na fiszkach lampa jest jako calosc wiec lipa z kupnem samego odblysnika.

    http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2011-ka
    wasaki-zx1000kbf-ninja-zx-10r-abs/o/m127372#sch70546
    7

    Wiec albo zamiennik albo szukaj kogos kto moze to zrobic. W sensie
    skleic i odtworzyc powierzchnie odblysnika - nie wiem czy w ogole cos
    takiego robia ale popytaj sie.

    Chociazby tu (znalezione ostatnio):
    http://www.regeneracja-hc.com/informacje.html

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-10-23 19:51:57
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2011-10-23 21:13, Songoku pisze:

    > Dzięki za dobra instrukcję :)
    >
    > Robiłeś już coś takiego?

    Ja robiłem, reflektory od Jaguara, z tym, że sklejanie już bez
    piekarnika, klejem do szyb samochodowych.

  • 7. Data: 2011-10-23 20:11:27
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-10-23 21:43, AZ pisze:

    > To jest Kawasaki i delikatnosc jest tu bardzo wskazana.

    No, ale co za debil to wymyslił tak, że pękło.IMO powinno co najwyżej
    już się nie dać przestawić poza pewne granice. Dobrze, że już zimno i
    dobrze, że długie :/

    > Na fiszkach lampa jest jako calosc wiec lipa z kupnem samego odblysnika.
    >
    > http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2011-ka
    wasaki-zx1000kbf-ninja-zx-10r-abs/o/m127372#sch70546
    7

    Tak też to już widziałem... :/

    > Wiec albo zamiennik albo szukaj kogos kto moze to zrobic. W sensie
    > skleic i odtworzyc powierzchnie odblysnika - nie wiem czy w ogole cos
> [...]

    Zamiennika nie chce wsadzać. Dzięki za namiar. Zadzwonie jutro i popytam :)

    Dzięki!

    --
    _______
    Songoku

  • 8. Data: 2011-10-23 20:13:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Zamiennika nie chce wsadzać. Dzięki za namiar. Zadzwonie jutro i popytam :)

    Zamiennik w sensie odblysnik z rozbitka, bo nikt raczej napewno tego nie
    produkuje. No chyba, ze nagle wzrosnie na to zapotrzebowanie to
    chinczycy sie uaktywnia ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-10-23 20:41:14
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    Songoku wrote:

    > No, ale co za debil to wymyslił tak, że pękło.IMO powinno co najwyżej
    > już się nie dać przestawić poza pewne granice. Dobrze, że już zimno i
    > dobrze, że długie :/

    Może właśnie dlatego pękło, że zimno? W ocieplanym pomieszczeniu
    regulowałeś? Mnie kiedyś na mrozie pękł na 3 części klucz imbusowy nr 8
    :D

  • 10. Data: 2011-10-23 21:26:02
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Pewnie byl jakiejs wspanialej chinskiej produkcji :)

    pozdr
    doomin13
    smc660
    vtr1000

    Użytkownik "Wojtek Sobociński " napisał w wiadomości grup