  • 1. Data: 2017-07-24 01:07:42
    Temat: ładowarka bezprzewodowa + uchwyt magnetyczny
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Zaciekawił mnie gadżet łączący ładowanie bezprzewodowe Qi z uchwytem
    magnetycznym (https://goo.gl/2Q8QNF).

    Mój telefon nie posiada ładowania indukcyjnego (bo o to chodzi w Qi -
    prawda?) i musiałbym kupić odpowiednią matę do niego. Do tej pory
    wszystko jest jasne, tylko czy ta mata ma także za zadanie utrzymać
    telefon w magnetycznym uchwycie? Bo jeśli nie to czego "złapie" się
    magnes? Telefon sam z siebie się magnesu nie utrzyma.

  • 2. Data: 2017-07-24 01:11:11
    Temat: Re: ładowarka bezprzewodowa + uchwyt magnetyczny
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 01:07, PlaMa pisze:
> [...]
    > telefon w magnetycznym uchwycie? Bo jeśli nie to czego "złapie" się
    > magnes? Telefon sam z siebie się magnesu nie utrzyma.

    Hmmm... ten niebieski ring jest do magnesu (https://goo.gl/UWp8LY)?

    To utrzyma 160g telefon na wybojach?
    To ma iść nad czy pod ten reciver Qi?
    Jak to si ęwszystko pomieści pod klapką telefonu? Czegoś tu nie łapię :/

  • 3. Data: 2017-07-24 10:27:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Nawiasem mowiac - tylko na jednym zdjeciu widac kabelek do zasilania.

    >Hmmm... ten niebieski ring jest do magnesu (https://goo.gl/UWp8LY)?

    Tez mi sie tak wydaje. Ring trzeba przykleic do telefonu i bedzie go
    magnes trzymal.

    Nawiasem mowiac - wydaje mi sie, ze stalowa blacha pod mata/cewka
    znacznie by poprawila ladowanie indukcyjne.

    Na moj gust to sie na obudowe nakleja.
    Wtedy ma szanse trzymac dobrze.

    J.

  • 4. Data: 2017-07-24 23:03:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PlaMa"

> [...]

    To ma iść nad czy pod ten reciver Qi?
    Jak to si ęwszystko pomieści pod klapką telefonu? Czegoś tu nie łapię :/
    ---
    Przecież pisze "using ultra-thin phone case"

    W tym uchwycie widzę tylko mocowanie w kratce i to jest główna kwestia,
    którą powinieneś rozważyć czyli czy chcesz na kratce czy na szybie. Bo na
    szybę równie dobrze możesz kupić uniwersalny uchwyt z ładowaniem
    indukcyjnym.

  • 5. Data: 2017-07-25 09:08:05
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 24.07.2017 o 23:03, re pisze:

> [...]
    > którą powinieneś rozważyć czyli czy chcesz na kratce czy na szybie. Bo
    > na szybę równie dobrze możesz kupić uniwersalny uchwyt z ładowaniem
    daj jakiegoś linka do "łapy" z QI proszę

    ToMasz

  • 6. Data: 2017-07-25 23:48:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

    Pełno tego. Np http://niusy.pl/@allegro.pl/9yf

  • 7. Data: 2017-07-27 00:13:28
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 10:27, J.F. pisze:

    > Nawiasem mowiac - tylko na jednym zdjeciu widac kabelek do zasilania.

    W sensie dziwisz się, że taki kabelek jest czy wręcz przeciwnie -
    obawiasz się, że nie dorzucają? Jak to drugie to bez znaczenia bo wala
    mi się po domu miliard microUSB :)

    A w środku tego metalowego pierścienia ma być odbiornik QI? Przecież te
    "dodatkowe" maty są większe od tego pierścienia...

    > Tez mi sie tak wydaje. Ring trzeba przykleic do telefonu i bedzie go
    > magnes trzymal.
    > Nawiasem mowiac - wydaje mi sie, ze stalowa blacha pod mata/cewka
    > znacznie by poprawila ladowanie indukcyjne.

    Blacha? Na pewno?

    > Na moj gust to sie na obudowe nakleja.
    > Wtedy ma szanse trzymac dobrze.

    Używam magnesowych uchwytów (bez ładowania) do tabletu. Tam dorzucali
    okrąg o średnicy chyba 4 cm. Wprawdzie używam takich dwóch (w końcu to
    7" tablet) ale przyklejone są od wewnątrz pod klapką i trzymają całkiem
    nieźle.

    Na obudowę to bym chyba nie chciał (zwłaszcza odbiornika ładowania
    indukcyjnego). Może cienki case i pod nim blaszki + odbiornik i dopiero
    do niego tablet? :/

    No nic puścili kupony 2/5 to może kupięw ciemno i zobaczę co i jak :)

  • 8. Data: 2017-07-27 00:14:32
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 23:03, re pisze:

> [...]
    > którą powinieneś rozważyć czyli czy chcesz na kratce czy na szybie. Bo
    > na szybę równie dobrze możesz kupić uniwersalny uchwyt z ładowaniem

    Nie chcę "wciskanego" uchwytu. Chce przyłożyć i ma się trzymać i ładować
    a po trasie złapać za telefon i bez siłowania go zabrać i schować do
    kieszeni :)

  • 9. Data: 2017-07-27 02:12:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 59791417$0$15192$6...@n...neostrada.pl

    > obawiasz się, że nie dorzucają? Jak to drugie to
    > bez znaczenia bo wala mi się po domu miliard microUSB :)

    Możesz wystawić na Allegro -- aby stać się miliarderem. ;)

  • 10. Data: 2017-07-27 12:10:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >W sensie dziwisz się, że taki kabelek jest czy wręcz przeciwnie -
    >obawiasz się, że nie dorzucają? Jak to drugie to bez znaczenia bo
    >wala mi się po domu miliard microUSB :)

    sie zastanawiam czy to aby na pewno ladowarka :-)
    Albo czy ona jest, czy na razie wizualizacje sprzedaja :-)

    >>> Hmmm... ten niebieski ring jest do magnesu
    >A w środku tego metalowego pierścienia ma być odbiornik QI? Przecież
    >te "dodatkowe" maty są większe od tego pierścienia...

    Nie, o odbiornik to masz zadbac sam :-)

    >Blacha? Na pewno?

    Powietrze polu magnetycznemu duzy "opor" stawia.
    "Domkniecie" obwodu magnetycznego przez stal duzo by dalo.
    Choc pewnie trzeba by cewke na nowo do rezonansu stroic.

> [...]
    >okrąg o średnicy chyba 4 cm. Wprawdzie używam takich dwóch (w końcu
    >to 7" tablet) ale przyklejone są od wewnątrz pod klapką i trzymają

    Im mniejsza szczelina tym lepiej trzymaja :-)

    >Na obudowę to bym chyba nie chciał (zwłaszcza odbiornika ładowania
    >indukcyjnego).

    Odbiornik pod, a pierscien na.

    Ale moze sie myle.

    J.