  • 1. Data: 2016-07-23 06:15:27
    Temat: ładowarka samochodowa
    Od: uciu <a...@g...com>

    czesc,

    grupa samochodowa wiec da rade podciągnąć:-)

    Doradzadzcie jakąś dobrą ładowarkę samochodową o dużym prądzie do smartfona.
    Do czego zmierzam. Przy korzystaniu z nawigacji żadna do tej pory (a kupiłem już 3
    różne) nie jest nawet w stanie podtrzymać istniejącego naładowania, juz nie mówiąc o
    doładowaniu. Pro prostu systematycznie spada poziom naładowania telefonu przy
    korzystaniu z googlmaps.

    Wszystkie ładowarki do tej pory to były chińszczyzny czy to z aliexproesu czy allego.
    Aha ważne by kabel był USB-C.

    Sieciowa /oryginalna/ nie ma problemu a o takim samy prądzie samochodowa nie daje
    rady. Prąd sieciowej 2A.

    Dzięki
    uciu

  • 2. Data: 2016-07-23 07:09:43
    Temat: Re: ładowarka samochodowa
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 06:15, uciu pisze:
> [...]
    allego. Aha ważne by kabel był USB-C.

    > Sieciowa /oryginalna/ nie ma problemu a o takim samy prądzie samochodowa nie daje

    Korzystaj z sieciowej.

    :-)

  • 3. Data: 2016-07-23 07:11:51
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-23 o 07:09, cef pisze:

    > Korzystaj z sieciowej.

    - Panie doktorze, zupełnie nie trawię.
    - Jak to
    - No tak, zjem chleb, sram chlebem, zjem jajecznicę, sram jajecznicą...
    - A czym byś pan chciał srać?
    - No, jak wszyscy, gównem!
    - To jedz pan gówno! Następny proszę!

    a.

  • 4. Data: 2016-07-23 09:37:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    allego. Aha ważne by kabel był USB-C.

    > Sieciowa /oryginalna/ nie ma problemu a o takim samy prądzie samochodowa nie daje

    Bo tel nie "gada" z ładowarką i więcej niż 500 czy 700mA nie pójdzie
    choćby ładowarka miała 20A. Raz że kabel musi mieć przewody danych a dwa
    że ładowarka musi gadać.

    Ja mam dokładnie tę:

    http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-usb-usams-3-
    1a-kabel-micro-i5424650933.html

    ładuje bez problemu.

    Lewis

  • 5. Data: 2016-07-23 10:03:16
    Od: Chris <x...@x...com>

> [...]
    doładowaniu. Pro prostu systematycznie spada poziom naładowania telefonu przy

    Stara ładowarka HTC (oryginał) daję radę przy odpalonej navi google maps
    + yanosik. Telefon to Sony Xperia Z2.

    Więc proponuję szukać czegoś firmowego a nie po taniości z Chin choćby
    nawet pisali że jest w stanie ładować teslę.

    Zobacz ofertę firmy Belkin.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-07-23 11:16:56
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 23.07.2016 o 07:09, cef pisze:
    > Korzystaj z sieciowej.

    To nie jest głupie* - w Kauflandzie widziałem przetworniczkę z gniazdka
    zapalniczki na 230V~, moc ze 100W, mniejsza niż puszka napoju 0.33l,
    koszt bodajże 79zł.

    *technicznie jest głupie, ale może działać, więc nie jest głupie.
    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2016-07-23 12:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

    > http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-usb-usams-3-
    1a-kabel-micro-i542
    > 4650933.html
    >
    > ładuje bez problemu.

    Tez taka kupiłem kilka tygodni temu.
    Ładuje rzeczywiście ładnie (w innym poscie pisałem jakie prady pobiera z
    niej smartfon).
    Niestety dosc mocno zakłuca radio. I co gorsza - w poniedziałek sie zespuła
    - przestała ładować. Czyli za długo nie podziałała.

    Kupiłem wiec griffina - pradów jeszcze nie sprawdziłem, ale co do zakłuceń
    - tak samo jak usams.

    Kupiłem tez belkina ale jeszcze nie doszedł.

    Co ciekawe, znalazłem tez w schowku złącze usb do podłączenia urzadzenia
    multimedialnego.
    Podłaczyłem kabelek usb i daje to prad wystarczajacy do tego aby smartfon z
    właczona navi googla lub z yanosikiem trzymał stały poziom baterii. :)
    A zakłuca radio duzo mniej.

    W planach jeszcze dorobienie osobnego podejscia do wtyczki zapalniczkowej
    bezposrednio z oku i wtedy sprawdzenie kwestii zakłucania radia.

  • 8. Data: 2016-07-23 12:34:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > W planach jeszcze dorobienie osobnego podejscia do wtyczki zapalniczkowej
    > bezposrednio z oku i wtedy sprawdzenie kwestii zakłucania radia.

    bedzie siać

  • 9. Data: 2016-07-23 13:45:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Jul 2016 21:15:27 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, uciu
    <a...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    doładowaniu. Pro prostu systematycznie spada poziom naładowania telefonu przy

    Włącz sobie wygaszanie ekranu na długich prostych, o ile coś takiego jest w
    google maps.

  • 10. Data: 2016-07-23 14:30:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello uciu,

    Saturday, July 23, 2016, 6:15:27 AM, you wrote:

> [...]
    > istniejącego naładowania, juz nie mówiąc o doładowaniu. Pro prostu
    > systematycznie spada poziom naładowania telefonu przy korzystaniu z googlmaps.

    1. Porządna ładowarka.
    2. Porządny kabel. Krótki i gruby.
    2. Aplikacją Ampere sprawdzasz, która ładowarka z którym kablem daje
    Ci prąd powyżej 1A i rządzisz.

    [...]

    --
    Best regards,