  • 1. Data: 2019-06-05 22:04:03
    Temat: lajt mobile
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    złożyłem wniosek o przenieasienie nr do lajt mobile
    dostałem jakiegoś emaila że niby mam wpłacić 1zł
    dla weryfikacji (ale nr rachunku nie podali)

    to jest operator GSM czy kiosk z warzywami?!

  • 2. Data: 2019-06-05 22:08:03
    Temat: Re: lajt mobile
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.06.2019 o 22:04, Jestem Nowy pisze:
    > złożyłem wniosek o przenieasienie nr do lajt mobile
    > dostałem jakiegoś emaila że niby mam wpłacić 1zł
    > dla weryfikacji (ale nr rachunku nie podali)
    >
    > to jest operator GSM czy kiosk z warzywami?!

    zadałeś im pytanie jak normalny człowiek i nie dostałeś odpowiedzi, czy
    jak trol piszesz tylko na grupę?

    ToMasz