  • 1. Data: 2014-07-31 00:16:06
    Temat: lampka oleju
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    co oznacza migająca lampka oleju w golfie 4?

  • 2. Data: 2014-07-31 00:30:45
    Temat: Re: lampka oleju
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-07-31 00:16, feldmarszałek tusk pisze:
    > co oznacza migająca lampka oleju w golfie 4?

    olej ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-07-31 01:04:40
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 lipca 2014 00:30:45 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

    > olej ...

    ma to olać? ;)

  • 4. Data: 2014-07-31 01:30:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-31 00:16, feldmarszałek tusk pisze:
    > co oznacza migająca lampka oleju w golfie 4?

    Żółta to poziom oleju - za niski, trzeba dolać.
    Czerwona to niskie ciśnienie oleju - jak się zapala, to oznacza poważną
    awarię i nie można takim samochodem nigdzie jechać do czasu
    zdiagnozowania (a do warsztatu na holu).

  • 5. Data: 2014-07-31 02:21:19
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 31 lipca 2014 01:30:48 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    >
    > awarię i nie można takim samochodem nigdzie jechać do czasu
    >
    > zdiagnozowania (a do warsztatu na holu).

    Jak się w 126p zapalała przy skręcaniu w prawo to trzeba było dolać pół litra oleju.
    Po co pierdolisz i straszysz. Nie wiesz w jakiej sytuacji się zapala. Bo jak się
    zapala na wolnych obrotach i po dodaniu gazu gaśnie to można olać ciepłym moczem.
    Wrażliwi mogą wymienić czujnik ciśnienia oleju z 0,4-0,6 na 0,2-0,4. Zamiast holować
    albo jeszcze lepiej na lawecie żeby drożej było ja bym sprawdził ile jest oleju, a
    jak by było tyle ile potrzeba to bym zmierzył ciśnienie manometrem. Czujniki
    ciśnienia oleju też się psują jak byś nie wiedział. Może jak by pierdmarszałek
    napisał kiedy mruga to by mu ktoś coś sensownego doradził. Jaki przebieg też by
    wypadało żeby podał.

  • 6. Data: 2014-07-31 07:21:14
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-07-31 01:30, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > awarię i nie można takim samochodem nigdzie jechać do czasu
    > zdiagnozowania (a do warsztatu na holu).

    Mi w MK3 sobie pomrugiwała i problemem okazał się filtr oleju filtrona.
    Po wymianie na innego producenta problem znikł. Działo się to krótko po
    wymianie oleju w aucie.

  • 7. Data: 2014-07-31 08:09:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-31 00:16, feldmarszałek tusk pisze:
    > co oznacza migająca lampka oleju w golfie 4?

    Test kontrolny. Odpowiednik "normalnego" świecenia kontrolki w autach
    innych producentów niż Volkswagen po przekręceniu kluczyka w stacyjce.

  • 8. Data: 2014-07-31 20:24:26
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    po włączeniu silnika na wolnych obrotach po jakichś 30 sekundach się
    zapala... silnik to 1.9SDI ma przebieg 220tyś...

  • 9. Data: 2014-07-31 20:34:24
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 31 lipca 2014 20:24:26 UTC+2 użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
    > po w��czeniu silnika na wolnych obrotach po jakich� 30 sekundach si�
    >
    > zapala... silnik to 1.9SDI ma przebieg 220tyďż˝...

    A gaśnie przy zwiększeniu obrotów?

  • 10. Data: 2014-07-31 20:38:10
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    nie testowałem, ale tak na słuch silnik ani nie zwalnia ani nie
    przyśpiesza...

    wcześniej gdzieś z silnika, od strony koła kierowcy dochodziło czasem
    takie brzęczenie jakby się kulki w łożysku posypały... takie dzwonienie
    obijających się kulek - kazali mi to olać...

    może to ma związek?