    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    Subject: laptopowa nagrywarka PATA vs. gniazdo SATA
    Date: Tue, 5 Feb 2019 13:07:17 +0100

    Mam nagrywarkę z laptopa typu slim ze złączem PATA. Nie jest to
    "klasyczne" gniazdo na szeroką taśmę 40/80pin jakie można spotkać w
    nagrywarkach "desktopowych". Jest raczej wąskie i małe, i prawdopodobnie
    kiedyś było standardem. Z drugiej strony mam obudowę, która ma miejsce
    na taką nagrywarkę typu slim od laptopa oraz płytę główną ze złączami
    SATA. Czy można pożenić takie laptopowe, specyficzne złącze PATA z
    klasycznym złączem SATA na płycie?

    JaceK