  • 1. Data: 2019-02-05 13:07:17
    Temat: laptopowa nagrywarka PATA vs. gniazdo SATA
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Mam nagrywarkę z laptopa typu slim ze złączem PATA. Nie jest to
    "klasyczne" gniazdo na szeroką taśmę 40/80pin jakie można spotkać w
    nagrywarkach "desktopowych". Jest raczej wąskie i małe, i prawdopodobnie
    kiedyś było standardem. Z drugiej strony mam obudowę, która ma miejsce
    na taką nagrywarkę typu slim od laptopa oraz płytę główną ze złączami
    SATA. Czy można pożenić takie laptopowe, specyficzne złącze PATA z
    klasycznym złączem SATA na płycie?

    JaceK

  • 2. Data: 2019-02-05 13:45:36
    Temat: Re: laptopowa nagrywarka PATA vs. gniazdo SATA
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-02-05 o 13:07, JaceK pisze:
> [...]
    > główną ze złączami SATA. Czy można pożenić takie laptopowe,
    > specyficzne złącze PATA z klasycznym złączem SATA na płycie?

    Odwrotnie idzie. Jeżeli płyta posiada odpowiednie złącze to nie
    powinieneś mieć żadnego problemu. Gorzej możne być z zamontowaniem
    takiego napędu w blaszaku.