  • 1. Data: 2011-04-02 18:17:47
    Temat: [lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Witam,
    co mam w domu przykrecic jakas poluzowana srubke to wkurzam sie
    strasznie, ze nie mam pod reka jakiegos fajnego srubokreta.
    W piwnicy mam jakies (dziadowskie) narzedzia ale komu by sie chcialo isc.
    Chcialbym taki mini set srubokretow najlepiej dwustronny (taki, ze
    wysuwam z jednej strony jest plaski, z drugiej krzyzak)
    I najlpiej 2 wielkosci takich srubokretow.
    Maly, do precyzyjniejszej pracy i wiekszy do wiekszych srubek.

    Fajne jakby dalo sie to zrobic przy pomocy 2 srubokretow a nie czterech.

    Albo jakis fajny secik w estetycznym pudelku.

    Tylko dobrej jakosci. Nie chce jakiegos gowna co mi sie po 3 wkretach
    rozwali/wykruszy :-(
    Ale oczywiscie nie musi byc jakis High End.
    Taka polka srednia powiedzmy :)
    Nie za drogie ale dobre.

    Znacie/mozecie cos polecic?

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 2. Data: 2011-04-02 18:34:20
    Temat: Re: Zestaw 2 srubokretow do domu
    Od: yos <k...@g...com>

    On 2 Kwi, 18:17, topek <t...@p...pl-zamien-0-na-
    o> wrote:
    > Chcialbym taki mini set srubokretow najlepiej dwustronny (taki, ze
    > wysuwam z jednej strony jest plaski, z drugiej krzyzak)

    Polecam jakąś małą skrzyneczkę i do niej kilka podstawowych narzędzi,
    kleszcze, francuz, mały młotek. I obskoczysz tym większość małych
    domowych napraw.

    Poszukiwania fajnych śrubokrętów dwustronnych już przerabiałem. W
    sklepach kupisz albo tani śrubokręt dwustronny (przypomina mi ten,
    który kiedyś był w zestawie narzędzi z 126p), z którego wypada
    trzpień, albo najpóźniej przy drugim użyciu pęka rączka. Gówno
    niemiłosierne. Albo zestaw McGiwera, w którym jest miliard końcówek i
    przez pół godziny musisz składać i konfigurować narzędzie przed
    użyciem. Po drugim użyciu okazuje się, że najczęściej potrzebna
    końcówka akurat się zgubiła.

    --
    yos

  • 3. Data: 2011-04-02 18:44:30
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    -

> [...]
    > przez pół godziny musisz składać i konfigurować narzędzie przed
    > użyciem. Po drugim użyciu okazuje się, że najczęściej potrzebna
    Przemyslalem i przyznaje Ci racje.
    Choc nie do konca :)

    Wybralem taki zestaw:
    http://allegro.pl/zestaw-bitow-i-nasadek-uchwyt-z-gr
    zechotka-58630-i1499672072.html

    albo taki:
    http://allegro.pl/yt-2804-wkretak-z-grzechotka-bity-
    nasadki-14-el-i1537762339.html

    ktory wziac i dlaczego? :)

  • 4. Data: 2011-04-02 19:15:57
    Temat: Re: [lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-02 18:17, topek pisze:
    > Witam,
    > co mam w domu przykrecic jakas poluzowana srubke to wkurzam sie

    http://cgi.ebay.de/Wurth-Zebra-Ratschen-Schraubendre
    her-12-Bits-NEU-A-M-/270673642999?pt=Kfz_Handwerkzeu
    ge&hash=item3f056805f7

    Mam i polecam. Praktycznie wszystkie koncowki, ktore potrzebujesz do
    drobnych prac. Bardzo solidnie wykonane.

  • 5. Data: 2011-04-02 19:21:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-02 18:44, topek pisze:
    > Wybralem taki zestaw:
> [...]

    O, na bogato.

    > ktory wziac i dlaczego? :)

    Hahaha, dobre.

  • 6. Data: 2011-04-02 20:48:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Apr 2011 18:44:30 +0200, topek wrote:
    >Wybralem taki zestaw:
    >http://allegro.pl/zestaw-bitow-i-nasadek-uchwyt-z-g
    rzechotka-58630-i1499672072.html

    Superjakosc bez nazwy ? A nie, przepraszam, Vorel :-)

    >albo taki:
    >http://allegro.pl/yt-2804-wkretak-z-grzechotka-bity
    -nasadki-14-el-i1537762339.html

    Superjakosc Yato ?

    >ktory wziac i dlaczego? :)

    Wez pierwszy, ma gustowna skrzyneczke, i moze sie kiedys jedna z tych
    77 koncowek przyda :-)

    Na jakosc koncowek bym nie liczyl, na trwalosc grzechotki tez nie, na
    to ze wszysko odkrecisz tez nie - bo sie okaze ze trzonek za gruby, za
    krotki, raczka przeszkadza, do kluczy trzeba katowej itp.

    To u was nie ma zestawu zwyklych srubokretow po 2 zlote ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-04-02 21:40:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-02 20:48, J.F. pisze:

    > Na jakosc koncowek bym nie liczyl, na trwalosc grzechotki tez nie, na
    > to ze wszysko odkrecisz tez nie - bo sie okaze ze trzonek za gruby, za
    > krotki, raczka przeszkadza, do kluczy trzeba katowej itp.

    Akurat Yato robi dość dobre grzechotki - może do profesjonalnego
    warsztatu się nie nadaje, ale do prostych prac domowych wystarczy.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 8. Data: 2011-04-02 23:02:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4d974c34$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    > Tylko dobrej jakosci. Nie chce jakiegos gowna co mi sie po 3 wkretach
    > rozwali/wykruszy :-(

    Zajefajny śrubokręt dwustronny dodawali do corolli E11 (tej po facelifcie).
    Ponieważ nigdy się nie psuła, używałem go do prac innych, niesamochodowych.
    No ale ponieważ auto sprzedałem w 2009, to śrubokręt oddałem nowemu
    właścicielowi ;-(

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 9. Data: 2011-04-03 08:07:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:4d975276$1@news.home.net.pl...
    > Przemyslalem i przyznaje Ci racje.
> [...]

    zaden.
    Kup sobie zwykły, porządny wkrętak, bez grzechotki.
    Te bity, grzechotki itp są gówno warte, a jak kupisz porządny wkrętak (i
    wcale nie mysi być jakiejs hi-endowej marki), który kosztuje więcej niz 20
    zł/szt i nie będziesz potrzebował 77 bitów i grzechotek, bo te jedne sie
    zgubią, a drugie zepsują przy bardziej opornej śrubie.

    Kup wkrętak ze stosunowo duzym uchwytem, niech uchwyt nie będzie plastikowy,
    ale też nie z ze zwykłej gumy. Niech robocza końcówka wygląda na porządną i
    dobrze wykonaną, a nie zwykły sklepany kawał ajzola.
    Jak będzie miał przed uchwytem kawałek kształtki pasującej do klucza, zeby
    sobie ułatwić odkręcenie 'ciaśniejszych' srubek to będzie dodatkowy atut.
    Daj sobie spokój z zestawami uniwersalnymi.

    Porządny wkrętach w 2 max 3 rozmiarach będzie pasował do każdej śrubki na
    jaką trafisz.

    Z dolnej półki przyzwoite są wkrętaki firmy Topex,

    http://allegro.pl/wkretaki-kpl-5szt-3-plaskie-2-krzy
    zowe-i1523320424.html
    a jesli szukasz czegoś lepszego kup stanleya
    http://allegro.pl/stanley-wkretak-plaski-fatmax-xl-d
    emolition-pl-i1523384634.html
    http://allegro.pl/stanley-wkretaki-srubokrety-probni
    k-zestaw-3szt-i1491679323.html

    albo np. beta
    http://allegro.pl/beta-1203-d5-zestaw-5-wkretakow-f-
    v-i1500194984.html

    ps. pamiętaj z wkrętakiem jest jak z samochodem lub babą - ma być "nie
    bity" ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-04-03 08:08:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > facelifcie). Ponieważ nigdy się nie psuła, używałem go do prac innych,
    > niesamochodowych. No ale ponieważ auto sprzedałem w 2009, to śrubokręt

    nie wiem jak w Toyocie, ale w BMW można zamówić wkrętak, który fabrycznie
    jest na wyposażeniu auta.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl