    From: p0li <p...@t...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: lenovo - nowa bateria nie jest ładowana
    Date: Mon, 2 Sep 2019 18:48:34 +0200

    witam
    mam problemik ze starym dość lapkiem lenovo x61

    padła w nim bateria - mechanicznie - więc kupiłem nową (oczywiście nie
    oryginał)
    w załaczonej krótkiej instrukcji napisali żeby ją rozładowac do 2% a ponem
    naładować do 100% i będzie sformatowana

    rozładowałem do 4% i podłaczyłem ładowarkę - w systemie pisze że bateria 4%
    i ładuje - ale tak naprawdę stoi na tych 4% i nic się niedzieje - ikona
    baterii na lapku zamiast świecić się - mruga

    jest jakiś sposób żeby "ożenić" nową baterię z lapkiem? jakiś licznik
    zresetować albo co?

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl