  • 1. Data: 2018-07-11 07:59:26
    Temat: lepsze opony na
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ... przod czy na tyl ?

    https://www.youtube.com/watch?v=emdmodQJIhM

    A moze rotowac opony ?

    Swoja droga ... duzo wody na tym torze ?
    Czy 4-5 mm bieznik gorzej trzyma takze na cienkiej warstwie wody i
    przy predkosci 30 km/h ?

    J.

  • 2. Data: 2018-07-11 19:46:05
    Temat: Re: lepsze opony na
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > A moze rotowac opony ?
    >
    > Swoja droga ... duzo wody na tym torze ?
    > Czy 4-5 mm bieznik gorzej trzyma takze na cienkiej warstwie wody i

    Ale nafaszerowali reklamami ten filmik! Przesada.

  • 3. Data: 2018-07-13 07:43:11
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ale nafaszerowali reklamami ten filmik! Przesada.

    Mam zainstalowany w przeglądarce uBlock Origin i żadnej nie zobaczyłem.

REKLAMA

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: