  • 1. Data: 2011-01-23 13:07:51
    Temat: lg gt540 swift - orange
    Od: JanuszWo <j...@g...pl>

    Witam!
    Przedłużam umowę - abonament w orange. Zdecydowałem się na telefon lg
    540 swift. Nie zamówiłem dodatkowego pakietu internetowego. To chyba
    błąd? Jak na spokojnie oswoić się z aparatem? Czytam różne fora
    internetowe. Wiem, że dobrze by było zrobić update na androida 2.1
    (jest oficjalny od lg dla orange). Wiem, że powinienem zablokować
    możliwość pobierania danych, tak żeby działał tylko przez wifi. Czy
    możecie zasugerować, co powinienem jeszcze zrobić z tym telefonem?
    Wyjmuję go z pudełka i... No właśnie, co i w jakiej kolejności.
    Z góry dziękuję - Janusz Wo
    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy

  • 2. Data: 2011-01-23 13:10:37
    Temat: Re: lg gt540 swift - orange
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:07:51 +0100, JanuszWo napisał(a):

    > Witam!
    > Przedłużam umowę - abonament w orange. Zdecydowałem się na telefon lg
    > 540 swift. Nie zamówiłem dodatkowego pakietu internetowego. To chyba
    > błąd?

    Nie chyba, tylko na pewno.

> [...]
    > (jest oficjalny od lg dla orange). Wiem, że powinienem zablokować
    > możliwość pobierania danych, tak żeby działał tylko przez wifi.

    Po co ci taki telefon, skoro chcesz blokować mu dostęp do sieci? Jaki jest
    sens tego? Przecież idea jest taka, żeby smarfton na androidzie miał do
    niej dostęp i synchronizował swoje dane z kontem google.

    > Czy
    > możecie zasugerować, co powinienem jeszcze zrobić z tym telefonem?
    > Wyjmuję go z pudełka i... No właśnie, co i w jakiej kolejności.

    Skoro zadajesz takie pytanie, to... przeczytaj instrukcję obsługi. Nie
    żartuję.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 3. Data: 2011-01-23 16:52:36
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-23 14:07, JanuszWo pisze:

    > (jest oficjalny od lg dla orange). Wiem, że powinienem zablokować
    > możliwość pobierania danych, tak żeby działał tylko przez wifi. Czy

    Blad, powinienes miec pakiet internetowy.
    A co powinienes zrobic? O ile jeszcze nie masz konta na google to je
    załozyć.

  • 4. Data: 2011-01-23 16:55:02
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

> [...]
    > możecie zasugerować, co powinienem jeszcze zrobić z tym telefonem?
    > Wyjmuję go z pudełka i... No właśnie, co i w jakiej kolejności.

    bierz pakiet bo bedziesz plakac.
    Zacznij od sciagniecia aplikacji APNdroid

  • 5. Data: 2011-01-23 17:57:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 17:55:02 +0100, Kotlet napisał(a):

    > bierz pakiet bo bedziesz plakac.
    > Zacznij od sciagniecia aplikacji APNdroid

    Jak będzie miał pakiet to po co mu APNdroid?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 6. Data: 2011-01-23 18:15:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał w wiadomości grup
    et...
    > Jak będzie miał pakiet to po co mu APNdroid?

    Żeby nie pieprzył głupot jak ten człowiek:
    http://pokazywarka.pl/kolc2d/

  • 7. Data: 2011-01-23 18:56:22
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:
    > Po co ci taki telefon, skoro chcesz blokować mu dostęp do sieci? Jaki jest
    > sens tego? Przecież idea jest taka, żeby smarfton na androidzie miał do
    > niej dostęp i synchronizował swoje dane z kontem google.

    Przecież nie chce blokować dostępu do sieci, tylko dane po 3G. Po WiFi sobie
    wszystko posynchronizuje.

    p.

  • 8. Data: 2011-01-23 19:33:59
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "JanuszWo", dnia 23-01-2011 o godzinie 14:07:51 w wiadomości
    <news:ihh978$7qr$1@node1.news.atman.pl> napisał/a:

    > Wyjmuję go z pudełka i... No właśnie, co i w jakiej kolejności.
    > Z góry dziękuję - Janusz Wo

    Tutaj: http://forum.android.com.pl/f197/ masz praktycznie wszystko o tym
    telefonie.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 9. Data: 2011-01-23 19:47:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 18:56:22 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Przecież nie chce blokować dostępu do sieci, tylko dane po 3G. Po WiFi sobie
    > wszystko posynchronizuje.

    To mimo wszystko bez sensu. Do dostępu do sieci w obrębie wi-fi są lepsze
    urządzenia, zaletą smartfona jest mobilność.

  • 10. Data: 2011-01-23 19:49:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    No właśnie, wyjmujesz go z pudełka i czytasz instrukcję obsługi. Tam
    chyba masz jak zacząć.

    --
    animka