  • 1. Data: 2015-01-23 19:34:23
    Temat: likwidacja bezposrednia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Likwidacja szkody z cudzej winy u swojego ubezpieczyciela ?
    Kierowcy sa za
    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/480991,
    bezposrednia-likwidacja-szkod-co-to-jest.html

    Ale ... czy to nie spowoduje wzrostu skladek ?
    Bo jak tak beda szafowac odszkodowaniem, to kto w koncu za to zaplaci
    ?

    Inna sprawa, ze czasem przeginaja mocno.

    J.

  • 2. Data: 2015-01-24 01:13:29
    Temat: Re: likwidacja bezposrednia
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 23 Jan 2015 19:34:23 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > ?
    >
    > Inna sprawa, ze czasem przeginaja mocno.

    Ale czy cokolwiek w ogóle się zmieni?
    Jedyna różnica to chyba to, że po prostu zgłosisz szkodę u swojego
    ubezpieczyciela, a oni już skomunikują się z ubezpieczycielem sprawcy i po
    prostu przekierują maile.

    Bo mimo wszystko nie spodziewam się nagle reklam w stylu "ubezpiecz się u
    nas, wymuś stłuczkę, a my wypłacimy ci gotówką równowartość naprawy w ASO"
    ;)

  • 3. Data: 2015-01-24 12:23:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu sobota, 24 stycznia 2015 01:13:33 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Ale czy cokolwiek w ogóle się zmieni?
    > Jedyna różnica to chyba to, że po prostu zgłosisz szkodę u swojego
    > ubezpieczyciela, a oni już skomunikują się z ubezpieczycielem sprawcy i po
    > prostu przekierują maile.

    E nie, tak to dziala, przerabialem juz w PZU... zajmuja sie pelna likwidacja szkody i
    zadnego kontaktu z ubezpieczycielem sprawcy nie mialem (no, ~tydzien po naprawie
    wyslali pismo, zebym zlozyl formularz, ale to pomylka byla, wzieli wszystko z PZU)

    Rzeczoznawca, wyplata, nawet ogledziny miejsca kolizji byly z PZU.

    WS

  • 4. Data: 2015-01-24 16:36:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 03:23:40 -0800 (PST), WS napisał(a):

> [...]
    >
    > Rzeczoznawca, wyplata, nawet ogledziny miejsca kolizji byly z PZU.

    W przypadku standardowej sprawy gdzie bierzesz połowę tego co się należy,
    albo robisz bezgotówkowo tak to będzie wyglądać, bo w zasadzie żadna
    różnica kto to załatwia.

    Natomiast ciekawi mnie jak to wyjdzie w przypadku gdybyś zaczął podważać
    wycenę, sprawca podważał własną winę, a ubezpieczyciel stwierdził że woli
    poczekać na wyrok sądu, a Ty chciałbyś na ten czas samochód zastępczy.

  • 5. Data: 2015-01-25 02:52:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 01:13:29 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    > Jedyna różnica to chyba to, że po prostu zgłosisz szkodę u swojego
    > ubezpieczyciela, a oni już skomunikują się z ubezpieczycielem sprawcy i po

    Spodziewam sie raczej, ze rzeczoznawca ubezpieczyciela dokona wyceny i
    to wysla drugiemu. Byc moze tez podpowie "prosze pozyczyc auto
    zastepcze.

    > Bo mimo wszystko nie spodziewam się nagle reklam w stylu "ubezpiecz się u
    > nas, wymuś stłuczkę, a my wypłacimy ci gotówką równowartość naprawy w ASO"
    > ;)

    Reklam nie, ale jak zaczna wlasnych klientow wyceniac tak samo jak
    obcych, to szybko ich straca :-)

    J.