  • 1. Data: 2017-02-25 12:54:45
    Temat: listwa progowa alu - jak ciąć, żeby nie zniszczyć?
    Od: r...@g...com

    Mam do przecięcia listwę progową aluminiową pod kątem 45 stopni.
    Jest jakiś sprytny sposób, żeby przeciąć ją tak, żeby nie naruszyć okleiny?
    Z tego co pamiętam szlifierka kątowa trochę jednak zmasakruje krawędź i okleina z
    folii może tego nie przeżyć. Ktoś coś?

  • 2. Data: 2017-02-25 14:28:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zmierz i zanies do najblizszegon slusarza zeby obcial. Jak nie wiesz o istnieniu
    pilki do metalu to z obcieciem na 120% sobie nie poradzisz. No i te 45 stopni.
    Szybciej zrobie w warunkach polowych operacje na otwartym sercu scyzorykiem niz Ty
    utniesz aluminiowa listwe pod jakims okreslonym katem.

  • 3. Data: 2017-02-25 14:56:34
    Temat: Re: listwa progowa alu - jak ciąć, żeby nie zniszczyć?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 25.02.2017 12:54, r...@g...com wrote:
> [...]
    > Z tego co pamiętam szlifierka kątowa trochę jednak zmasakruje krawędź i okleina z

    Ja tnę takie rzeczy na ukośnicy z tarczą do alu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2017-02-25 15:03:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-02-25 o 14:56, quent pisze:

    > Ja tnę takie rzeczy na ukośnicy z tarczą do alu.

    Czy wyrzynarka dałaby radę? Jakieś specjalne ostrze?

    --
    MN

  • 5. Data: 2017-02-25 15:18:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 12:54:47 UTC+1 użytkownik r...@g...com napisał:
> [...]
    > Z tego co pamiętam szlifierka kątowa trochę jednak zmasakruje krawędź i okleina z

    Piłką do metalu. Tzw brzeszczotem.

  • 6. Data: 2017-02-25 16:31:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.02.2017 o 15:18, Kris pisze:
    folii może tego nie przeżyć. Ktoś coś?

    > Piłką do metalu. Tzw brzeszczotem.
    Popieram.
    Szlifierka kątowa też nie jest zła pod warunkiem, że ma regulację
    obrotów, bo taką, która ma tylko ON/OFF, jak ręka drgnie, to łatwo o
    uszkodzenie.
    Jacek

  • 7. Data: 2017-02-25 18:52:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pisze tak:

> [...]
    > okleiny? Z tego co pamiętam szlifierka kątowa trochę jednak
    > zmasakruje krawędź i okleina z folii może tego nie przeżyć. Ktoś

    Piłą taśmową. Mam w pracy. Jest cudowna.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2017-02-25 21:32:04
    Od: r...@g...com

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 14:28:24 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    Szybciej zrobie w warunkach polowych operacje na otwartym sercu scyzorykiem niz Ty
    utniesz aluminiowa listwe pod jakims okreslonym katem.

    O właśnie. Tego mi brakowało - piłka do metalu! Jakoś umknęło mi istnienie takiego
    narzędzia. A kąt wymuszę takim plastikowym ustrojstwem, którego do tego służy, a
    którego nazwy nie pomnę.

  • 9. Data: 2017-02-25 22:21:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    rekonkwista24 pisze tak:

    > A kąt wymuszę takim plastikowym ustrojstwem, którego do tego
    > służy, a którego nazwy nie pomnę.

    To na pewno sp. cięcie 100%.

    Mastahy w mojej pracy oklejają żółtą taśmą i rysują ołówkiem.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2017-02-26 13:07:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 25.02.2017 15:03, Marcin N wrote:

    > Czy wyrzynarka dałaby radę? Jakieś specjalne ostrze?

    IMO nie, w każdym razie efekt będzie pewnie słaby.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info