  • 1. Data: 2019-10-16 11:39:43
    Temat: losowania w czasach dobrej zmiany
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Trzy razy - w sprawach, w których stroną była posłanka PiS Krystyna
    Pawłowicz - do orzekania wylosowany został ten sam sędzia - Krzysztof
    Świderski. Posłanka z kolei - jako członek Krajowej Rady Sądownictwa -
    poparła niedawno jego awans do Sądu Okręgowego w Warszawie."

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,25290877,krystyna
    -pawlowicz-w-trzech-sprawach-sadowych-wylosowala-teg
    o.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2019-10-16 12:03:03
    Temat: Re: losowania w czasach dobrej zmiany
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-10-16 o 11:39, Olin pisze:
> [...]
    >
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,25290877,krystyna
    -pawlowicz-w-trzech-sprawach-sadowych-wylosowala-teg

    28-09-19, sobota
    01-10-19, wtorek
    03-10-19, czwartek

    W Lotto też trzy razy po rząd padła 6. Przypadek? :-)

    https://www.lotto.pl/lotto/wyniki-i-wygrane

    Z jakiej puli sędziów losowano dla Pawłowicz? Z 49? :-)

    Robert

  • 3. Data: 2019-10-16 12:07:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 16 Oct 2019 12:03:03 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > 28-09-19, sobota
    > 01-10-19, wtorek
    > 03-10-19, czwartek
    >
    > W Lotto też trzy razy po rząd padła 6. Przypadek? :-)

    Ale kto obstawiał szóstkę?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2019-10-16 12:32:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 16 października 2019 12:08:01 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Ale kto obstawiał szóstkę?

    Stalowa Krystyna powinna grać w totka, bo już posłem nie będzie, a żyć z czegoś trza.
    A jeszcze miałem pytać, czy Krycha wygrała te trzy sprawy, ale jeśli wyżej podane są
    daty losowania, to raczej się jeszcze nie zakończyły.

  • 5. Data: 2019-10-16 12:41:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 16 Oct 2019 03:32:56 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Stalowa Krystyna powinna grać w totka, bo już posłem nie będzie, a żyć z czegoś
    trza.

    Może spokojnie zostać trendsetterką sałatkową w TV Trwam albo założyć
    szkołę dobrych manier dla dorastających panien.

    > A jeszcze miałem pytać, czy Krycha wygrała te trzy sprawy, ale jeśli wyżej podane
    są daty losowania, to raczej się jeszcze nie zakończyły.

    W obu sprawach przeciw Owsiakowi zapadły już wyroki - pełne zaskoczenie -
    korzystne dla pani profesor.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2019-10-16 12:45:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    >"Trzy razy - w sprawach, w których stroną była posłanka PiS Krystyna
    >Pawłowicz - do orzekania wylosowany został ten sam sędzia - Krzysztof
    >Świderski.

    Jest to ciekawe ... ale z ilu sedziow sie tam losuje ?
    Moze nie az takie nieprawdopodobne ...

    >Posłanka z kolei - jako członek Krajowej Rady Sądownictwa -
    >poparła niedawno jego awans do Sądu Okręgowego w Warszawie."

    No ba - zna sedziego z pierwszej reki, docenia jego fachowosc :-)

    >http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,25290877,krystyn
    a-pawlowicz-w-trzech-sprawach-sadowych-wylosowala-te
    go.html

    Pozostaje ustalic kto tam wyciaga losy - ale to juz moze zadanie dla
    NIK ... :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-10-16 14:09:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-10-16 o 12:45, J.F. pisze:
    > Pozostaje ustalic kto tam wyciaga losy
    A Basic-u było to RND. :-)

    Robert

  • 8. Data: 2019-10-16 14:24:46
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2019 o 12:32 Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

    > Stalowa Krystyna powinna grać w totka, bo już posłem nie będzie, a żyć z
    > czegoś trza.

    Przewałka na Bolka nie przejdzie, mieliście zbyt prymitywne metody na
    dzisiejsze czasy.

    --
    Trefniś

  • 9. Data: 2019-10-16 17:15:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2019 o 11:39, Olin pisze:
> [...]
    >
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,25290877,krystyna
    -pawlowicz-w-trzech-sprawach-sadowych-wylosowala-teg

    To coś pod linkiem wiesza się i widać tylko tyle, co Ty napisałeś.
    Pytanie ilu było w tym sądzie sędziów, którzy mogli zostać rozlosowani.
    Nawet nie wiemy, co to za sąd. Znam Sądy, gdzie w danej specjalizacji
    jest 2 sędziów. Prawdopodobieństwo trzykrotnego wylosowania tego samego,
    to 1/8 :-) - nie jakoś szczególnie nieprawdopodobne.

    A jeśli z jakiegoś powodu ten drugi się wyłączył? :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2019-10-16 19:40:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.10.2019 o 12:45, J.F. pisze:

    -pawlowicz-w-trzech-sprawach-sadowych-wylosowala-teg
    o.html

    > Pozostaje ustalic kto tam wyciaga losy - ale to juz moze zadanie dla NIK
    > ... :-)

    Chwilowo nik znikł. Widać należy się pogodzić, że państwo prawa nie
    istnieje i... zająć się swoimi sprawami na własną rękę. Mamy duże
    doświadczenie z okupantami.

    --
    Shrek