  • 1. Data: 2011-01-16 14:21:49
    Temat: lpg i silniki start stop
    Od: killeen <k...@o...pl>

    coraz wiecej modeli nowych samochodow posiada lub za pewna doplata
    moze posiadac silniki, ktore wylaczaja sie w trakcie stania np. na
    czerwonych swiatlach ... jak te nowe samochody stana sie za dwa lub trzy
    lata stare to moze powstac pokusa zagazowania autek w przypadku silnikow
    benzynowych i powstaje pytanie czy taki silnik start&stop da sie wogole
    zagazowac ... juz przy zakupie warto wiedziec taka rzecz
    czy te dwa rozwiazania sie gryza ... jesli sie gryza a ktos rozwaza w
    przyszlosci zagazowanie auta to po prostu kupuje pojazd z silnikiem
    bez start&stop-a ? czy dobrze rozumuje ? czy mozna instalowac lpg
    w systemach ze start&stopem ?

  • 2. Data: 2011-01-16 14:27:56
    Temat: Re: lpg i silniki start stop
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 14:21:49 +0100, killeen wrote:
> [...]
    >lata stare to moze powstac pokusa zagazowania autek w przypadku silnikow
    >benzynowych i powstaje pytanie czy taki silnik start&stop da sie wogole

    A czemu nie ? Skoro mozna wylaczyc silnik i wlaczyc ponownie, to czemu
    nie na pare sekund ?
    Tylko warto sprawdzic czy w komputerze gazowym jest opcja "zapalaj na
    gazie powyzej -5 stopni C".

    Za to bym sie przyjrzal czy te silniki nie sa FSI/GDI ..

    J.

  • 3. Data: 2011-01-16 14:46:46
    Od: killeen <k...@o...pl>

    W dniu 2011-01-16 14:27, J.F. pisze:

> [...]
    > gazie powyzej -5 stopni C".
    >
    > Za to bym sie przyjrzal czy te silniki nie sa FSI/GDI ..

    a dlaczego FSI/GDI nie lubia sie z instalacjami gazowymi ?

  • 4. Data: 2011-01-16 15:18:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 14:46:46 +0100, killeen wrote:

    >a dlaczego FSI/GDI nie lubia sie z instalacjami gazowymi ?

    Bo maja wtrysk benzyny bezposrednio do cylindra.
    A tego gazownicy nie opanowali.

    Ale moze kiedys opanuja.

    J.

  • 5. Data: 2011-01-16 15:53:45
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Bo maja wtrysk benzyny bezposrednio do cylindra.
    > A tego gazownicy nie opanowali.
    >
    > Ale moze kiedys opanuja.
    >
    > J.

    No jak, 1.4TFSI jest gazowany fabrycznie przez VW czyli jak sie chce to
    sie da.

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2011-01-16 16:22:36
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > No jak, 1.4TFSI jest gazowany fabrycznie przez VW czyli jak sie chce to
    > sie da.

    Wez zapodaj linka z tym fabrycznym gazowaniem 1.4 TFSI

  • 7. Data: 2011-01-16 16:31:53
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisal w
    > wiadomosci news:igv0pv$tqe$1@news.onet.pl...

    > Wez zapodaj linka z tym fabrycznym gazowaniem 1.4 TFSI

    Odpal strone vw.de i tam masz passat EcoFuel i to juz tego najnowszego

    http://autofoto.pl/blogs/prezes/archive/2009/04/27/v
    w-passat-1-4-tsi-ecofuel-mistrz-ekologii.aspx

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2011-01-16 16:37:18
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-16 16:31, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    >
    > http://autofoto.pl/blogs/prezes/archive/2009/04/27/v
    w-passat-1-4-tsi-ecofuel-mistrz-ekologii.aspx

    Zauważ jedno ale, Polak mając na myśli gazowanie - nie ma na myśli
    instalacji CNG jak w tym EcoFuel, a instalację LPG !!
    Widać jest jakaś różnica, pewnie kolosalna, skoro nie ładują fabrycznie
    instalacji LPG.

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-01-16 16:40:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-16 16:31, Adam Szewczak pisze:

    > Odpal strone vw.de i tam masz passat EcoFuel i to juz tego najnowszego
    >
    > http://autofoto.pl/blogs/prezes/archive/2009/04/27/v
    w-passat-1-4-tsi-ecofuel-mistrz-ekologii.aspx

    Ale wiesz, ze gaz ziemny, to nie LPG?

  • 10. Data: 2011-01-16 16:40:28
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:igv3bc$601$1@news.onet.pl...

> [...]
    > instalacji CNG jak w tym EcoFuel, a instalację LPG !!
    > Widać jest jakaś różnica, pewnie kolosalna, skoro nie ładują fabrycznie

    Czarek nie musisz mi tego mowic bo to wiem, co mam napisac ze specjalnie
    to zapodalem :P

    No gaz, to gaz co nie. Ale zobacz ze jezeli sie dalo CNG wsadzic do TSI to
    znaczy ze sie da, skoro robi to fabryka.

    A na marginesie, polo i golf Ecofuel sa juz na LPG dla odmiany.

    Moj kolega teraz zaimportowal T5 2.0CNG, zobaczymy jak to bedzie jezdzic i
    jakie beda oszczednosci w porownaniu do TDI.

    PZDr
    Adam