  • 1. Data: 2023-11-13 15:10:30
    Temat: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Ale nie wszyscy

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,30390203,r
    ekordowa-liczba-podpisow-pod-uchwala-likwidujaca-str
    efe-czystego.html

    7 tys podpisów w Krakowie pod projektem uchwały likwidującym Strefę
    Czystego Transportu.

    7 tys na Kraków to niby niewiele, ale to tylko grupa inicjatywna.

    IMHO - najprosciej poczekać do wyborów samorządowych, sie radni
    zdeklarują przed :-)

    J.

  • 2. Data: 2023-11-13 15:19:30
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.11.2023 o 15:10, J.F pisze:
> [...]
    > Czystego Transportu.
    >
    > 7 tys na Kraków to niby niewiele, ale to tylko grupa inicjatywna.

    Kwestia priorytetów. Oni też chcą czystego powietrza, ale jeszcze nie
    mają elektryków.

    > IMHO - najprosciej poczekać do wyborów samorządowych, sie radni
    > zdeklarują przed :-)

    ... kupnem elektryka?

  • 3. Data: 2023-11-13 15:49:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-11-2023 o 15:10, J.F pisze:

    > 7 tys podpisów w Krakowie pod projektem uchwały likwidującym Strefę
    > Czystego Transportu.
    >
    > 7 tys na Kraków to niby niewiele, ale to tylko grupa inicjatywna.

    Ale nawet nie tyle, bo zbierali podpisy w całym kraju.
    Widać nawet kilka procent mieszkańców Krakowa nie chce syfu.....

    Dyskusja i poziom autorów tego pomysłu już tutaj:
    https://forum.elektrowoz.pl/threads/zachecaja-do-lik
    widacji-strefy-czystego-transportu.4888/

  • 4. Data: 2023-11-13 15:53:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Normalny odruch obywatelski.
    Jak się chce przemocą zmieniać tabor Kowalskich na elektryki na które
    nie ma pieniędzy to są takie efekty.

    Ale co ja tam wiem. Jestem szurem z Konfederacji '=_

  • 5. Data: 2023-11-13 15:57:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Nov 2023 15:10:30 +0100, J.F

    > Ale nie wszyscy
    > https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,30390203,r
    ekordowa-liczba-podpisow-pod-uchwala-likwidujaca-str
    efe-czystego.html

    Typowe debilne zalożenie, że jak nie chcą "strefy czystego powietrza"
    to nie chcą czystego powietrza wcale. Pomijając, że zawsze sprzeciw
    słychać głośniej niż aceptację (tak samo jak zawsze negatywne opinie
    wybrzmiewają bardziej niż pozytywne, tj. zazwyczaj pozytywnych prawie
    nikt nie wyraża (szczególnie w piśmie), za to negatywne potrafimy
    wyrazić często bez zastanowienia).

    > 7 tys podpisów w Krakowie pod projektem uchwały likwidującym Strefę
    > Czystego Transportu.

    > 7 tys na Kraków to niby niewiele,

    Niewiele? Napisz wprost że to mniej niż 1%.

    > ale to tylko grupa inicjatywna.

    Ty oczywiście do tej grupy się zaliczasz, mimo że i tak tam
    bywasz raz w roku, albo i tego nie. Ale możesz być nawet raz
    na 10 lat, więc twój gruz powinien móc tam wjechać aby nie
    ograniczać twojej wolności, kurwa! ;d

    > IMHO - najprosciej poczekać do wyborów samorządowych, sie radni
    > zdeklarują przed :-)

    Serio myślisz że to jedyny element na podstawie którego
    ludzie podejmują decyzję? Zlituj się i myśl głową a nie
    swoim pępkiem (świata).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2023-11-13 16:09:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Nov 2023 15:53:35 +0100, _Master_

    > Normalny odruch obywatelski.

    Normalny dla takich debili jak ty, którzy swoją wygodę
    i nieróbstwo szanują bardziej niż zdrowie swoje i innych.

    > Jak się chce przemocą zmieniać tabor Kowalskich na
    > elektryki na które nie ma pieniędzy to są takie efekty.

    Tępa konfederacka kurwo, takich debili jak ty, to nawet
    nie jest 1% mieszkańców Krakowa! Pewnie dlatego, że po
    pierwszym uporze "obywateli", docenili jak wygląda
    powietrze po całkowitym zakazie dymienia kominami.

    > Ale co ja tam wiem.

    No właśnie, w dupie byłeś, gówno widziałeś. Wyjdź z tej swojej
    łżekonfederackiej bańki, większość ludzi chce na zachód, tam
    gdzie od dawna mają czyste powietrze.

    > Jestem szurem z Konfederacji '=_

    Jesteś konfederacką kurwą zasrywającą notorycznie
    newsy swoimi faszystowskimi poglądami.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2023-11-13 16:20:57
    Temat: Tu też przylazł ten ekofaszystowski ZJEB Myjk
    Od: _Master_ <...@...pl>

    _

  • 8. Data: 2023-11-13 16:26:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-13 o 15:57, Myjk pisze:
    > Typowe debilne zalożenie, że jak nie chcą "strefy czystego powietrza"
    > to nie chcą czystego powietrza wcale.

    A Ty tam wiesz czego chcą. ;-) Chcą dotacji do instalacji LPG

    Wtedy zaoszczędzą na paliwie i będą mieli czystsze powietrze. ;-0)

    Normalny Kowalski normalnie kalkuluje czy opłaci mu się przy jego
    przebiegach rocznych zakładać GAZ.

    Ulgami w podatkach trzeba ich skłonić aby gaz założyli.

    Ale do kurwy nędzy Tylko DEBIL robi to zakazem wjazdu i wzrostem
    podatków od tego czym Kowalski jeździ.

    Jesteś debilem?

  • 9. Data: 2023-11-13 16:36:11
    Temat: Re: Tu też przylazł ten ekofaszystowski ZJEB Myjk
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Nov 2023 16:20:57 +0100, _Master_

    > Tu też przylazł

    Też? A co "tu" należy tylko do ciebie faszystowski konfederacki zjebie?

    > ten ekofaszystowski ZJEB Myjk

    O, konfederacka kurwa zaczyna w końcu pokazywać swoje prawdziwe oblicze.
    Kontroluj się, bo potem znowu będziesz musiał się krygować i tłumaczyć
    ze swojgo braku kultury! he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2023-11-13 16:44:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Nov 2023 16:26:01 +0100, _Master_

    > A Ty tam wiesz czego chcą. ;-)

    Chcą na zachód, a nie jak twoja konfedera, na wschód.
    Przypomnę ci, żebyś nie zapomniał, ponad 90% Polaków,
    chce zostać w tej "złej" UE.

    > Chcą dotacji do instalacji LPG

    Przecież instalacja gazowa tania jak barszcz,zwraca się szybko,
    nie potrzeba dotacji. Tylko jakoś większość nie zakłada mimo,
    że ponoć ich nie stać na paliwo i na samochody elektryczne.
    meheeh

    > Wtedy zaoszczędzą na paliwie i będą mieli czystsze powietrze. ;-0)

    Tepa konfederacka kurwo, powtarzam po raz setny, i będę powtarzać
    póki to ci do tego zakutego konfederackiego łba nie wejdzie:
    ze spalania gazu też powstają NOx, do tego gaz jest RUSKI
    albo TURBAŃSKI.

    > Normalny Kowalski normalnie kalkuluje czy opłaci mu się przy jego
    > przebiegach rocznych zakładać GAZ.

    No i jaki jest wniosek, przy średniej jaką robi Kowalski na poziomie
    niewiele większym niż 8900km rocznie?

    > Ulgami w podatkach trzeba ich skłonić aby gaz założyli.

    Ciebie trzeba pałą skłonić żebyś przestał permanentną
    kampanię konfederze robić -- bo normalnie nie trafia.

    > Ale do kurwy nędzy Tylko DEBIL robi to zakazem wjazdu
    > i wzrostem podatków od tego czym Kowalski jeździ.

    Tylko debil nie zrozumie, że często to jedyny słuszny sposób.
    Patrz PRZYMUS wykopania spalania kominami w Krakowie, albo
    ogólnokrajowy zakaz palenia tytoniu w miejscach publicznych.
    Jakie jęki były, a teraz kto o tym pamięta, poza garstką
    oszołomów.

    > Jesteś debilem?

    W przeciwieństwie do ciebie, nie jestem.

    --
    Pozdor
    Myjk