  • 1. Data: 2014-04-17 17:09:03
    Temat: "ludzie to żyją w ciemnościach"
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy Ktoś może wie gdzie kupić taką cynę:
    http://zsyp.eu/smieci/Cyna.JPG
    kupiłem polski cynel, co za syf...

    ewentualnie jakaś inna dobra?

  • 2. Data: 2014-04-17 17:32:02
    Temat: Re: "ludzie to żyją w ciemnościach"
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lioqqi$oui$1@node2.news.atman.pl...
    > czy Ktoś może wie gdzie kupić taką cynę:
    > http://zsyp.eu/smieci/Cyna.JPG
    > kupiłem polski cynel, co za syf...
    >
    > ewentualnie jakaś inna dobra?

    No żartujesz. Chcesz kupic unijną?

    ZZ

  • 3. Data: 2014-04-17 17:37:38
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-04-17 17:32, ZZZ pisze:

    > Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:lioqqi$oui$1@node2.news.atman.pl...

    > No żartujesz. Chcesz kupic unijną?
    >
    > ZZ

    kupuj wszystko co polskie!

  • 4. Data: 2014-04-17 18:02:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Apr 2014 17:09:03 +0200, "tusk, donald tusk"
    <N...@g...pl> wrote:
    > czy Ktoś może wie gdzie kupić taką cynę:
    > http://zsyp.eu/smieci/Cyna.JPG
    > kupiłem polski cynel, co za syf...

    Cyny z ołowiem są zabronione przez dyrektywę rohs. Kup SnCuAg.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-04-17 18:05:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello donald,

    > czy Ktoś może wie gdzie kupić taką cynę:
    > http://zsyp.eu/smieci/Cyna.JPG
    > kupiłem polski cynel, co za syf...
    > ewentualnie jakaś inna dobra?

    Nawet tu znalazłeś problem?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-04-17 18:08:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > Cyny z ołowiem są zabronione przez dyrektywę rohs.

    Nie do końca. I - przede wszystkim - nie do użytku własnego.

    > Kup SnCuAg.

    Po co się męczyć?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-04-17 19:23:35
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    na temat proszę, na temat...

  • 8. Data: 2014-04-17 20:05:33
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    na temat proszę, na temat...

    No to ja na temat. Teza z owego tematu jest słuszna. Przyznaję ci rację.
    Dotyczy to 95% społeczeństwa.

  • 9. Data: 2014-04-17 20:35:58
    Od: LS <l...@g...com>

    W dniu 2014-04-17 17:09, tusk, donald tusk pisze:
    > czy Ktoś może wie gdzie kupić taką cynę:
    > http://zsyp.eu/smieci/Cyna.JPG
    > kupiłem polski cynel, co za syf...
    >
    > ewentualnie jakaś inna dobra?

    Co takiego złego jest w cynelu? Do ue jak i do ruskich cynel idzie
    tonami, może to twoje umiejętności są sy...

  • 10. Data: 2014-04-17 22:15:47
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no na przykład taki argument:
    "nie podoba mi się zapach"...
    cynel śmierdzi jakby ktoś palił stare skarpetki...