  • 11. Data: 2019-02-06 21:44:28
    Temat: Re: lustrzanka jest za duża - bezlusterkowiec - dzieciaki?
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 06.02.2019 o 12:51, GreDi pisze:

    > O super. Pochwal się teraz...
    > Jak długo masz aparat?
    > Czy był używany wyjeździe? (i w jakich warunkach... plecak, torba
    > dedykowana, góry. morze, pustynia, las)?
    > Jak go przechowujesz?
    > I czy miałeś już kurz na matrycy? ;-)

    Kurzu nie miałem. Mam go jakiś rok. Siedzi sobie w Lowepro dopasowanym
    idealnie do niego. Góry, las, na pustyni nie byłem ;-)
    Generalnie, jeśli nie wrzuca się sprzętu do kieszeni albo plecaka z
    mnóstwem śmieci, to nie ma z nim problemów.

    P.P.

  • 12. Data: 2019-02-13 11:46:14
    Od: Michal Dziamski <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 13:18:15 UTC+1 użytkownik Michal Dziamski napisał:

    > Licze że za swój Nikon d5300 + T 17-50 dostane za 2200 zl i w tej kwocie chętnie
    bym zamknął taką wymianę.

    No i wystawiłem zestaw na Allegro. ;-)

  • 13. Data: 2019-02-18 16:32:02
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    On 13.02.2019 11:46, Michal Dziamski wrote:
    > No i wystawiłem zestaw na Allegro.

    2 300,00 ;-)
    Jedyny taki zestaw na allegro.

    > Zestaw kupiony za prawie 4000 zł,
    za 4k można kupić X-T20 z XF 18-55mm f/2.8-4 (zestaw KIT)
    https://www.optyczne.pl/281.1-Test_obiektywu-Fujifil
    m_Fujinon_XF_18-55_mm_f_2.8-4_OIS_Wst%C4%99p.html

    Niestety później cokolwiek dalej... tanie nie jest.
    A w systemie X o ile samo Fujifilm robi robotę to firm trzecich jak na
    lekarstwo.

    off-topic:
    [...] mała karta SD.
    Używanych kart SD, pendrive czy HDD/SSD się nie sprzedaje. Ja mam wizję,
    że ktoś mi odwinie zawartość.

    --
    GreDi

  • 14. Data: 2019-06-18 14:46:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5c5abfb0$0$498$65785112@news.neostrada.pl>,
    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> wrote:

    > Mam jako drugi aparat do Pentaxa. Sprawdza się, jestem zadowolony :-)

    Ja, jako drugi do pentaxa mam Lumix GM5 plus 11-32 (+ Olympus 9 fisheye
    lens cap + lumix 35-100 + Jupiter 8 50mm@2),
    Zbieram na fiszaja Samyanga 7.5 i portretowke Lumix 42.5

    I na trzeci - Olympus TG-5

  • 15. Data: 2019-06-20 11:00:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Zbieram na fiszaja Samyanga 7.5 i portretowke Lumix 42.5

    Ten Samyang jest optycznie bardzo zacny, ale podobno trafiają się źle
    złożone egzemplarze.

  • 16. Data: 2019-06-23 18:27:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <qefhve$ivh$1@node1.news.atman.pl>,
    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Ten Samyang jest optycznie bardzo zacny, ale podobno trafiają się źle
    > złożone egzemplarze.

    Hm.
    W jakim sensie?
    Myslalem o rynku wtornym.

  • 17. Data: 2019-06-24 15:33:57
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-06-23 18:27, T...@s...in.the.world wrote:

    > Hm.
    > W jakim sensie?
    > Myslalem o rynku wtornym.

    Nieostre. Nie wiem, na ile często. Kupiłem na rynku pierwotnym i był jak
    żyleta na całej powierzchni od pełnej dziury. Radzę na wszelki wypadek
    sprawdzić przed zakupem, o ile będzie taka możliwość. Szczególnie na
    przedmiot nieostrości przy którejś krawędzi.