  • 1. Data: 2016-08-21 14:30:36
    Temat: mATX i3 + fdd
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu może kojarzy płyte mATX ze złączem fdd?

    jakoś nie mogę nic namierzyć

  • 2. Data: 2016-08-21 14:32:26
    Temat: Re: mATX i3 + fdd
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    albo inaczej, co najszybszego ze złączem fdd?
    jakis c2d?

  • 3. Data: 2016-08-21 20:08:17
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    > albo inaczej, co najszybszego ze złączem fdd?
    > jakis c2d?

    c2q

  • 4. Data: 2016-08-22 14:36:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-21 o 20:08, Jarek pisze:

    > c2q

    Inaczej:
    Po kiego Ci FDD?

    Przez moje łapki przeszło wiele płyt. Nie znalazłem żadnej, by nie
    startowała z FDD ze złączem USB.
    Oczywiście mam na myśli płyty, które już miały USB.

    Druga rzecz: one widzą tenże FDD jako "własny" - czyli np. słynne F6 w
    instalce Windowsa też działa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2016-08-22 20:21:56
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-22 o 14:36, Adam pisze:
    > Przez moje łapki przeszło wiele płyt. Nie znalazłem żadnej, by nie
    > startowała z FDD ze złączem USB.
    > Oczywiście mam na myśli płyty, które już miały USB.
    Czego się dziwisz. Ten kolega wcale nie tak dawno szukał stacji 5'25!
    Co młodsi na grupach nawet nie wiedzą co to jest.
    A ten jest młodszy ale jakiś cofnięty.

  • 6. Data: 2016-08-22 21:44:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-22 o 20:21, Jawi pisze:
    > Czego się dziwisz. Ten kolega wcale nie tak dawno szukał stacji 5'25!
    > Co młodsi na grupach nawet nie wiedzą co to jest.
    > A ten jest młodszy ale jakiś cofnięty.

    Ty się nie śmiej ;)

    Ja szukałem stacji 8", bo mam "garść" takich dyskietek, i nie mam ich na
    czym odczytać :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2016-08-22 22:27:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-22 o 21:44, Adam pisze:

    > Ty się nie śmiej ;)
    >
    > Ja szukałem stacji 8", bo mam "garść" takich dyskietek, i nie mam ich na
    > czym odczytać :(

    Stacja 8 cali to rarytas jakiego przeważnie nie mają nasi kolekcjonerzy.
    Jak były produkowane to u nas czerwona hołota rządziła, jaruzel
    wprowadzał stan wojenny a komputer kosztował tyle co duży fiat w
    pewexie.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2016-08-23 00:12:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Ty się nie śmiej ;)
    >
    > Ja szukałem stacji 8", bo mam "garść" takich dyskietek, i nie mam ich
    > na czym odczytać :(

    Poszukaj może takiego urzadzenia na USB na Allegro.
    Ja kupiłam w Komputroniku do normalnych dyskietek. Sformatowałam je i
    urządzenie oraz dyskietki tylko zawalają niejsce, bo z dyskietek nie
    będę korzystała.

    --
    animka

  • 9. Data: 2016-08-23 00:17:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Czego się dziwisz. Ten kolega wcale nie tak dawno szukał stacji 5'25!
    > Co młodsi na grupach nawet nie wiedzą co to jest.
    > A ten jest młodszy ale jakiś cofnięty.

    Może do podstawówki nawet nie chodził. Teraz informatyka jest już chyba
    od I klas szkoły podstawowej czego ja nie mogłam uświadczyć. Dopiero w
    pracy, w ministerstwie uczyli nas wszystkich obsługi komputera i
    programów. Ja co prawda miałam już dyplom, ale z obsługi systemu
    finansowo-księgowego na jakimś gotowym programiku w niebieskim tle, nie
    w Windowsie.

    --
    animka

  • 10. Data: 2016-08-23 00:53:23
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Aug 2016 00:12:22 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <57bb7c6d$0$12563$65785112@news.neostrada.pl>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

> [...]
    >Ja kupiłam w Komputroniku do normalnych dyskietek. Sformatowałam je i
    >urządzenie oraz dyskietki tylko zawalają niejsce, bo z dyskietek nie

    Obawiam się, że czegoś takiego nie dostanie.
    https://www.youtube.com/watch?v=2u_Aai4kuS8
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546