  • 1. Data: 2014-12-23 00:24:59
    Temat: mBank - czy ja dobrze widzę?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Czy ja dobrze widzę, że w eKoncie mobilnym za korzystanie z karty
    płatniczej nie są pobierane żadne opłaty? -
    <http://www.mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobis
    te/ekonto-mobilne/#tab_004>

    W zwykłym eKoncie zdzierają za kartę. Czyżby czas było zastrzec i
    wypowiedzieć kartę w eKoncie i otworzyć eKonto mobilne? Jakieś haczyki?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-12-23 07:59:51
    Temat: Re: mBank - czy ja dobrze widzę?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

> [...]
    >
    > W zwykłym eKoncie zdzierają za kartę. Czyżby czas było zastrzec i
    > wypowiedzieć kartę w eKoncie i otworzyć eKonto mobilne? Jakieś

    A to juz "nie-nowi" klienci mogą mobilne otworzyć?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2014-12-23 08:20:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A to juz "nie-nowi" klienci mogą mobilne otworzyć?
    > KJ

    nie mogą, to konto jest tylko dla brand new users

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-12-24 19:38:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 23.12.2014 o 00:24, Krystek pisze:
    > Jakieś haczyki?

    Jak już napisali poprzednicy tylko jeden: musisz być nowym klientem
    banku. Już chyba lepsze konto jest z wszystkimi bankomatami za darmo
    przy wyrobieniu transakcji na 200 zł.

    Xenocide