  • 1. Data: 2014-09-23 10:52:07
    Temat: mBank, wypowiedzenie.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Mam problem. W starym interfejsie w zakładce "wnioski", mozna było
    wypełnić wniosek o wypowiedzenie rachunku.
    W nowym mbanku nie mogę tego znaleźć. Czyżbym po przejściu do nowego
    mbanku stał się klientem dożywotnim?

    POMOCY!

  • 2. Data: 2014-09-23 11:32:20
    Temat: Re: mBank, wypowiedzenie.
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Sep 2014 10:52:07 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > wypełnić wniosek o wypowiedzenie rachunku.
    > W nowym mbanku nie mogę tego znaleźć. Czyżbym po przejściu do nowego

    Profilaktycznie kiedyś zapytałam na grupie, zatem wklejam odpowiedź za
    <l84t5r$n07$4@dont-email.me>

    1. Ekspert online
    2. Wsparcie w obsłudze konta
    3. Rachunki
    4. eKonto
    5. Wwpowiedzenie (trzeba przewinąć bo nie widać)
    6. [+] Wypowidzenie umowy rachunku (klikamy żeby rozwinąć)
    7. Złóż wniosek

    --
    Imka

  • 3. Data: 2014-09-23 14:17:15
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 4. eKonto
    > 5. Wwpowiedzenie (trzeba przewinąć bo nie widać)
    > 6. [+] Wypowidzenie umowy rachunku (klikamy żeby rozwinąć)

    Intuicyjne inaczej :).
    P.G.

  • 4. Data: 2014-09-23 14:42:30
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-09-23 11:32, Imka pisze:

> [...]
    > 4. eKonto
    > 5. Wwpowiedzenie (trzeba przewinąć bo nie widać)
    > 6. [+] Wypowidzenie umowy rachunku (klikamy żeby rozwinąć)

    Dzięki, znalazłem, poszło. W życiu bym nie wpadł, że mam szukać w
    ekspert online. To jeszcze jeden powód żeby uciekać z tego "banku" z
    interfejsem w stylu "idiotyczny komiks ".

  • 5. Data: 2014-09-23 23:01:21
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 23/09/14 14:17, Piotr Gałka wrote:
    > Intuicyjne inaczej

    No c'mon, a mieli wrzucić link na główną, zamiast reklam?
    Jest intuicyjne. Wszystkie sposoby upadły, to idziesz po rozum do głowy,
    czyli eksperta online. A tu proszę, masz czego szukasz!

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2014-09-24 01:29:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" lvrobs$fim$...@s...chmurka.net

    > Intuicyjne

    Mnie intuicja podpowiada, że należy zapytać na grupie. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'