  • 1. Data: 2010-04-04 09:23:06
    Temat: mBank zrezygnuje z tanich stawek?
    Od: "SNK" <t...@g...pl>

    Czy to prawda że najtańsza obecnie w Polsce oferta płaska do wszystkich
    sieci, czyli telefonia mBanku, definitywnie zostaje rozwiązana w czerwcu (30
    czerwca) i wracają do stawek 29gr/min? Takie plotki uporczywie chodzą po
    sieci...

  • 2. Data: 2010-04-04 09:32:04
    Temat: Re: mBank zrezygnuje z tanich stawek?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SNK pisze:
> [...]
    > czerwca) i wracają do stawek 29gr/min? Takie plotki uporczywie chodzą po

    A jaka będzie pogoda za miesiąc?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-04-04 10:03:30
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent SNK nadaje:

    > Takie plotki uporczywie chodzą po sieci...

    Zdradze ci tajny adres do sprawdzania plotek w sieci, ale nie wygadaj
    wszystkim - www.google.pl
    Tam sobie sprawdzisz że promocja 19gr/min. została przedłużona.

  • 4. Data: 2010-04-06 13:56:25
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    SNK in news:hp9lpp$cs8$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    > sieci, czyli telefonia mBanku, definitywnie zostaje rozwiązana w czerwcu
    > (30 czerwca) i wracają do stawek 29gr/min? Takie plotki uporczywie

    to zdaje sie zle plotki, bowiem "Warunki gwarantowane do 5 stycznia 2011
    roku":
    http://www.mbankmobile.pl/promocje/19groszy.html

    A ja mam tylko 3 pytania [pewnie retorycznymi pozostaną :)
    - czy to obecnie w PL faktycznie najtansze dzwonienie komorka-komorka?
    - pisza "minuta połączenia do wszystkich sieci 19 gr", a co ze
    stacjonarnymi?
    - Startery z karta sim do kupienia w kioskach?

  • 5. Data: 2010-04-06 14:32:02
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent 1634Racine nadaje:
    > A ja mam tylko 3 pytania [pewnie retorycznymi pozostaną :)
    > - czy to obecnie w PL faktycznie najtansze dzwonienie komorka-komorka?

    Bez pakietów i do wszystkich PL sieci - tak

    > - pisza "minuta połączenia do wszystkich sieci 19 gr", a co ze
    > stacjonarnymi?

    Do wszystkich krajowych sieci. Stacjonarnych również.

    > - Startery z karta sim do kupienia w kioskach?

    Nie, przez internet na www.mobile.pl
    Najlepiej mieć konto w mBanku.

  • 6. Data: 2010-04-08 10:03:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-04-2010 o 13:37:27 jogurcik <j...@r...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > Nawet do pleja, polszmatu i cyfrowego rydza??

    I tu jest właśnie ciekawostka i zagadka jednocześnie z pytaniem jak to
    możliwe.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-04-08 10:37:27
    Od: "jogurcik" <j...@r...pl>

  • 8. Data: 2010-04-08 10:40:20
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-04-2010 o 14:19:24 olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

    > To bardzo proste.
    > ZTCP "cennik UKE" nie jest ceną minimalną, operatorzy mogą się dogadywać.

    Ale MTR jest już stałe. A jakie jest do ww? Bo jak pamiętam, więcej jak
    19gr, ale mogę dobrze nie pamiętać.

  • 9. Data: 2010-04-08 11:19:24
    Od: olgierd <n...@n...problem>

> [...]

    To bardzo proste.
    ZTCP "cennik UKE" nie jest ceną minimalną, operatorzy mogą się dogadywać.

    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 10. Data: 2010-04-08 19:33:58
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-04-2010 o 23:12:54 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > A jak to jest możliwe, że np. w TakTaku płacę 14,5 gr za połaczenia do
    > B3, a 49,5 do P4? Też mniej, niż MTR :-)

    No właśnie nie wiem.
    Aha i gdyby Twoja aktywność polegała tylko na wykonywaniu połączeń do B3
    (również bez odbierania jakichkolwiek połączeń) to stale i bez wyjątku
    powodowałbyś straty dla operatora?