  • 1. Data: 2019-05-10 20:42:27
    Temat: mPojazd
    Od: d...@g...com

    Zainstalowalem sobie aplikacje mObywatel i uruchomilem tam mPojazd:
    https://www.gov.pl/web/mobywatel/mpojazd
    Zauwazylem, ze mam na siebie zarejestrowany samochod, ktory sprzedalem ponad 20 lat
    temu (w 1998 roku).
    Zapewne kupujacy nie przerejestrowal go na siebie.
    Czy cos z tym zrobic, czy olac?
    Raczej nie mam umowy kupna-sprzedazy.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2019-05-11 12:11:02
    Temat: Re: mPojazd
    Od: <7...@...121102.invalid> (Tom N)

    d...@g...com w
    ups.com>:

    > Zainstalowalem sobie aplikacje mObywatel i uruchomilem tam mPojazd:
    > https://www.gov.pl/web/mobywatel/mpojazd
    > Zauwazylem, ze mam na siebie zarejestrowany samochod

    Kolejny cep!

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-09-29 08:36:33
    Od: d...@g...com

    W dniu piątek, 10 maja 2019 20:42:30 UTC+2 użytkownik d...@g...com napisał:
> [...]
    temu (w 1998 roku).
    > Zapewne kupujacy nie przerejestrowal go na siebie.

    Pytałem pół roku temu, czy coś zrobić z samochodem, który jest mi przypisany w bazie
    CEPiK, który sprzedałem ponad 20 lat temu. Dziś sprawdziłem ponownie co jest w
    aplikacji mPojazd i samochód zniknął z moich pojazdów. Dodam, że nic nie robiłem,
    tzn. nie zgłaszałem tego do żadnego urzędu.