  • 1. Data: 2014-08-27 22:14:53
    Temat: ma może ktoś układ audio do CB lub wie gdzei dostać?
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Witam

    W moim radyjku marki EuroCB Oceanic MKIII siadł układ audio bo radio
    skrzeczy przy odbiorze i niemal nic nie słychać. Elektronik, u którego
    radyjko jest w naprawie przeszukał już dosłownie wszystko co możliwe w
    internecie w poszukiwaniu niezbędnego układu, ale na razie nie jest on
    dostępny. Wszystko pozostałe jest posprawdzane, potrzebny jest tylko ten
    jeden właściwy tranzystorek od toru audio. Zielonego pojęcia nie mam jaki
    to, gdyż elektronikiem nie jestem, ale tu
    http://78roger.free.fr/eurocb/oceanic.htm jest schemat do radia, więc
    koledzy na pewno się zorientują o co chodzi. Czy mógłby mi ktoś pomóc i
    wskazać, czy takową część można kupić (i która to konkretnie), a jeżeli tak
    to gdzie, lub miałby takową na stanie na sprzedaż?

  • 2. Data: 2014-08-27 22:30:20
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-08-27 22:14, Piotrek wrote:
> [...]
    > radyjko jest w naprawie przeszukał już dosłownie wszystko co możliwe w
    > internecie w poszukiwaniu niezbędnego układu,

    Zmień "naprawiacza"!

    Włodek

  • 3. Data: 2014-08-31 22:17:51
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-08-27 22:14, Piotrek pisze:
> [...]
    > wskazać, czy takową część można kupić (i która to konkretnie), a jeżeli tak
    > to gdzie, lub miałby takową na stanie na sprzedaż?

    Np tu
    http://inter-chip.pl/search?fraze=KIA7217&submit=Szu
    kaj

    lub inny sklep
    http://gzz.pl/product_info.php?products_id=6310

  • 4. Data: 2014-09-01 22:34:54
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 22:17:51 +0200, t-1 napisał(a):

    > Np tu
    > http://inter-chip.pl/search?fraze=KIA7217&submit=Szu
    kaj

    > lub inny sklep