  • 11. Data: 2018-10-09 23:26:15
    Temat: Re: male tablice
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-09 o 19:13, Tomasz Pyra pisze:

    > do składania jakiś oświadczeń

    Przeczytać i zapamiętać, może się przydać, i to niejednemu:

    2. Dopełniacz (kogo? czego?): jakiegoś oświadczenia, jakichś oświadczeń
    (nie: jakiś oświadczeń)
    3. Celownik (komu? czemu?): jakiemuś oświadczeniu, jakimś oświadczeniom
    (nie: jakiś oświadczeniom)

    5. Narzędnik (z kim? z czym?): jakimś oświadczeniem, jakimiś
    oświadczeniami (nie: jakiś oświadczeniem, jakiś oświadczeniami)
    6. Miejscownik (o kim? o czym?): jakimś oświadczeniu, jakichś
    oświadczeniach (nie: jakiś oświadczeniu, jakiś oświadczeniach)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2018-10-10 08:34:36
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    zymałeś-nowe-małe-tablice-rejestracyjne-na-zwykłe-au
    to-to-teraz-je-oddasz-i-jeszcze-zapłacisz/ar-BBO15kF

    > [...]
    >
    > A moze nie mogli ... z braku podstawy prawnej :-)

    myślałem o ustawodawcy- skoro wprowadzili nowe tablice mogli wprowadzić też
    inne warunki ich wydawania, trzeba mieć NIECO wyobraźni, by przewidzieć co
    się będzie działo.... no ale łatwiej 7 razy nowelizować....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2018-10-10 19:06:41
    Od: <4...@9...190641.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > A moze nie mogli ... z braku podstawy prawnej :-)

    Podasz zapewne podstawę prawna na żądanie zwrotu tablic...

    --
    'Tom N'