  • 1. Data: 2019-04-18 14:39:18
    Temat: mało z krzesła nie spadłem
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    Przeklejam zawartość posta :)

    pl.rec.kuchnia
    Temat: Siadło światełko w kuchence mikrofalowej Haier

    Świeciło i nie świeci :)

    Po rozkręceniu znalazłem tylko takie coś:
    http://i67.tinypic.com/2nbun9h.jpg

    Co to za źródło światła, jak to wyjąć i gdzie kupić?
    Pierwszy raz coś takiego widzę.

  • 2. Data: 2019-04-18 16:36:29
    Temat: Re: mało z krzesła nie spadłem
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 18.04.2019 o 14:39, Roman Rogóż pisze:

    > Po rozkręceniu znalazłem tylko takie coś:
    > http://i67.tinypic.com/2nbun9h.jpg
    >
    > Co to za źródło światła, jak to wyjąć i gdzie kupić?
    > Pierwszy raz coś takiego widzę.

    To nie wygląda jak źródło światła tylko antena magnetronu.

  • 3. Data: 2019-04-18 18:12:02
    Od: t-1 <t...@d...pl>

    W dniu 2019-04-18 o 16:36, Bartolomeo pisze:

    > To nie wygląda jak źródło światła tylko antena magnetronu.

    Mądrego i przyjemnie posłuchać.

  • 4. Data: 2019-04-18 18:46:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Apr 2019 14:39:18 +0200, Roman
    Rogóż<r...@s...krakow.pl> wrote:
    > Co to za źródło światła, jak to wyjąć i gdzie kupić?
    > Pierwszy raz coś takiego widzę.

    Nie mógł widzieć. źródła promieniowania? Był już zdaje się c taki
    przypadek, że ktoś narzekał, że jego krótkofalówka oślepia.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2019-04-18 20:46:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    a Ty oczywiscie masz misje dziejowa zeby zgrywusowi odpowiadac. Polewke to ma tamten
    ze frajerow w chuja zrobil.

  • 6. Data: 2019-04-19 00:18:06
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 14:39:19 UTC+2 użytkownik Roman Rogóż napisał:
> [...]
    >
    > Po rozkręceniu znalazłem tylko takie coś:
    > http://i67.tinypic.com/2nbun9h.jpg
    >
    > Co to za źródło światła, jak to wyjąć i gdzie kupić?

    Jak nie świeci jak świeci, trza umić takie rzeczy obsługiwać!
    https://youtu.be/POGSEG20hkg?t=117

    Na elektrodzie pisali żeby nigdy nie rozbierać, nie dotykać bo parzy.
    I OT. Wiadomo kuchenki się psują, części pozostają.
    Z jednego trafa zwobiłem zgrzewarkę punktową, mam jeszcze drugie trafo
    i dumam czy nie zrobić z tego jakiegoś zasilacza. Znaczy uzwojenie wtóre podłączyć do
    230AC oczywiście po odłączeniu uzwojenia od obudowy.

  • 7. Data: 2019-04-19 10:26:56
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    trada.pl...

    > Nie mógł widzieć. źródła promieniowania? Był już zdaje się c taki
    > przypadek, że ktoś narzekał, że jego krótkofalówka oślepia.

    Oślepia chwilowo, czy na zawsze? :)

  • 8. Data: 2019-04-19 16:04:24
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-18 o 14:39, Roman Rogóż pisze:
> [...]
    >
    > Po rozkręceniu znalazłem tylko takie coś:
    > http://i67.tinypic.com/2nbun9h.jpg
    >
    > Co to za źródło światła, jak to wyjąć i gdzie kupić?

    Kolejny przykład potwierdzający że:

    nikt nie pisze tak dobrych scenariuszy jak samo życie.

  • 9. Data: 2019-04-20 13:33:37
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    cholera miałem podpiłować nóżki
    znowu wtopa!

  • 10. Data: 2019-04-24 08:06:32
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    > a Ty oczywiscie masz misje dziejowa zeby zgrywusowi odpowiadac. Polewke to ma
    tamten ze frajerow w chuja zrobil.

    Strasznie to przeżywasz, wrzuć na luz są święta.
    Przekleiłem tutaj posta w ramach chumoru, bo mnie rozbawiło jak kucharze
    zabierają się do wymiany żarówki w mikriofali i do czego to może
    doprowadzić :)