  • 1. Data: 2013-09-14 10:07:39
    Temat: mały samochodzik jaki?
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    nie znam się zupełnie na samochodach, więc prosiłbym o podpowiedź, jakie
    obecnie istnieją małe samochody porównywalne z fiatem seicento?
    tylko coś nowszego.

  • 2. Data: 2013-09-14 10:39:40
    Temat: Re: mały samochodzik jaki?
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-09-14 10:07, inny punkt siedzenia... pisze:
    > nie znam się zupełnie na samochodach, więc prosiłbym o podpowiedź, jakie
    > obecnie istnieją małe samochody porównywalne z fiatem seicento?
    > tylko coś nowszego.
    Większość firm ma takie w swojej ofercie, choć trzeba pamiętać, że nawet
    najmniejsze auta muszą być dostosowane do dzisiejszych norm i przepisów
    (ABS, poduszki itd). Zazwyczaj dostępne jako 3 i 5 drzwiowe, oferujące
    jakiś poziom wyposażenia (wspomaganie kierownicy).

    Chevrolet Spark
    Citroen - C1 / Peugeot 107 / Toyota Aygo (to ten sam samochód)
    Ford Ka / Fiat 500 (jak wyżej)
    Skoda Citygo / Volkswagen Up (j.w.)

    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 3. Data: 2013-09-14 19:27:58
    Od: Helios <h...@w...pl>

> [...]
    > nie znam się zupełnie na samochodach, więc prosiłbym o podpowiedź, jakie
    > obecnie istnieją małe samochody porównywalne z fiatem seicento?

    ale nie nowego?

    po seicento jeździłem punto2 pandą2 i naprawdę punto 3-drzwiowe
    2002-2005 to duzy skok z sejka :P

  • 4. Data: 2013-09-14 19:45:14
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    a jak z pandą? 2 to jakie lata produkcji?

  • 5. Data: 2013-09-14 20:12:54
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-14 19:45, inny punkt siedzenia... pisze:
    > a jak z pandą? 2 to jakie lata produkcji?

    panda 2 2003 do 2012, od 2005 chyba miała w standardzie wspomaganie,
    panda ma kilka usprawnień ale dziwnie sie ją jeździ w porównaniu do sej
    i punto2