  • 1. Data: 2014-04-15 17:11:03
    Temat: manual do cupla poszukiwany
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    może Ktoś widział gdzieś dobry manual do cupla?
    jak deklaruje się w nim przerzutniki D, chciałbym zdefiniować parę
    przerzutników z jednym clockiem, wejścia do wejść, a z przerzutników od
    razu na wyjścia... może Ktoś mi podpowie lub poleci manual?

  • 2. Data: 2014-04-15 17:12:02
    Temat: Re: manual do cupla poszukiwany
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a najlepiej po polsku, bo na angielskim nigdy nie mogłem się skupić z
    racji mini spódniczki mojej wykładowczyni...

  • 3. Data: 2014-04-15 17:27:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości
> [...]
    >przerzutników z jednym clockiem, wejścia do wejść, a z przerzutników
    >od razu na wyjścia... może Ktoś mi podpowie lub poleci manual?

    Dawno nie uzywalem, ale jesli tempo rozwoju maja takie samo jak
    dawniej ... to dobrego manuala nie ma i nie bedzie.
    To co jest wystarcza - trzeba sie wykazac obyciem i inteligencja :-P

    J.

  • 4. Data: 2014-04-15 17:34:51
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    i jeszcze coś, czy do nóżki wejściowej GAL22V10 można podłączyć obwód
    podciągania opóźnionego RC?

  • 5. Data: 2014-04-15 17:40:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał
    >i jeszcze coś, czy do nóżki wejściowej GAL22V10 można podłączyć obwód
    >podciągania opóźnionego RC?

    google: metastable

    J.

  • 6. Data: 2014-04-15 17:44:16
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-15 17:40, J.F pisze:
    > Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał
    >
    > google: metastable
    >
    > J.

    nic pod tym hasłem nie widać, z tego co poszukuję...

  • 7. Data: 2014-04-15 18:54:48
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-04-15 17:12, tusk, donald tusk pisze:
    > a najlepiej po polsku, bo na angielskim nigdy nie mogłem się skupić z
    > racji mini spódniczki mojej wykładowczyni...

    Jesteś pewien, że to tylko wina krótkiej spódniczki? :->

    JK

  • 8. Data: 2014-04-15 18:55:57
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-04-15 17:27, J.F pisze:

    > Dawno nie uzywalem, ale jesli tempo rozwoju maja takie samo jak dawniej
    > ... to dobrego manuala nie ma i nie bedzie.
    > To co jest wystarcza - trzeba sie wykazac obyciem i inteligencja :-P

    Czyli po polsku, będzie kłopot.

    JK

  • 9. Data: 2014-04-15 19:05:22
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jak zadeklarować przerzutnik D?

  • 10. Data: 2014-04-15 21:50:45
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > GAL22V10

    Co za staroć.

    Zainteresuj się współczesnymi układami CPLD np Xilinx-ową rodziną
    CoolRunner-II.

    MiSter