  • 1. Data: 2016-06-24 09:30:20
    Temat: marki felg...
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Przymierzam się do wymiany felg przypominających ósemki, wlazłem sobie
    na stronę gdzie kupuję opony i znalazłem felgi. 3 marki....
    Jak ocenic ktore beda wytrzymalsze? różnią się jedynie ceną i marką - a
    ja ni chu chu nie slyszalem o zadniej z nich:
    -KFZ
    -MW
    -KRONPRINZ

    ktoś pomoże? :)
    za mało źle. za dużo jeszcze gorzej:)
    sir

  • 2. Data: 2016-06-24 10:42:30
    Temat: Re: marki felg...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-24 o 09:30, sirapacz pisze:
> [...]
    > Jak ocenic ktore beda wytrzymalsze? różnią się jedynie ceną i marką - a
    > ja ni chu chu nie slyszalem o zadniej z nich:

    A może by tak kupić jakieś solidne markowe felgi najlepiej oryginalnie
    montowane w danym wozie a nie chińczyka z plasteliny?

    Lewis

  • 3. Data: 2016-06-24 10:59:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A może by tak kupić jakieś solidne markowe felgi najlepiej oryginalnie
    > montowane w danym wozie a nie chińczyka z plasteliny?

    Toć się właśnie próbuje dowiedzieć.

  • 4. Data: 2016-06-24 13:06:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-24 o 10:59, sirapacz pisze:

    > Toć się właśnie próbuje dowiedzieć.

    To szukaj felg ori :)

    Lewis

  • 5. Data: 2016-06-24 15:27:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Toć się właśnie próbuje dowiedzieć.

    Polskie ATT są godne polecenia.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2016-06-24 22:42:44
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Toć się właśnie próbuje dowiedzieć.

    popatrz na Anzio - mam już ze 3 lata, nie narzekam, wulkanizator przy
    zakładaniu opon stwierdził że jakościowo wyglądają bardzo dobrze (a nie
    były kupowane u niego), nie były drogie, robione w Polsce.

    --
    Pozdr.
    Michał