  • 1. Data: 2019-03-30 07:23:03
    Temat: maszyna wirtualna VBox
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ze zdziwieniem skonstatowałem że katalogu w którym zainstalowałem
    maszynę wirtualną niesposób skutecznie przenieść, bo manager maszyn jej
    nie znajduje. Albo czegoś nie wiem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-03-30 09:49:30
    Temat: Re: maszyna wirtualna VBox
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-30, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
    > Ze zdziwieniem skonstatowałem że katalogu w którym zainstalowałem
    > maszynę wirtualną niesposób skutecznie przenieść, bo manager maszyn jej
    > nie znajduje. Albo czegoś nie wiem :)

    Bo to kapryśne stworzenie, ale zobacz że masz pod maszynami np. opcje
    "move" i "clone".

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-03-30 18:12:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Mar 2019 08:49:30 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > "move" i "clone".

    Move nie mam ale dało się wykorzystać Clone. Dzięki :)
    --
    Jacek
    I hate haters.