  • 1. Data: 2019-03-30 07:23:56
    Temat: maszyna wirtualna VBox
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ze zdziwieniem skonstatowałem że katalogu w którym zainstalowałem
    maszynę wirtualną niesposób skutecznie przenieść, bo manager maszyn jej
    nie znajduje. Nawet pomimo zmiany ścieżki. Albo czegoś nie wiem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-03-30 15:45:35
    Temat: Re: maszyna wirtualna VBox
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 5...@4...net

    > Ze zdziwieniem skonstatowałem że katalogu w którym zainstalowałem
    > maszynę wirtualną niesposób skutecznie przenieść, bo manager maszyn
    > jej nie znajduje. Nawet pomimo zmiany ścieżki. Albo czegoś nie wiem :)

    Noszę różne elementy VB, gdzie dusza zapragnie (także na inny komputer
    rzeczywisty) i mieszam wirtualne dyski między maszynami wirtualnymi.
    [czasami też planuję jakieś porządki, ale na planach kończę z uwagi
    na braki czasu]

    Im więcej aktualizacji VB mam za sobą, tym mniej lubię VB...
    (każda aktualizacja w 3 etapach, po których od dawna VB ani
    trochę nie jest lepszy)

    Bywa, że mieszam różne wersje VB -- z różnym, ;) niestety szczęściem.
    Raz takie pomerdanie skończyło się padem, po którym miałem dość
    gigabajtów DBXów OE, gromadzonych od ponad 20 lat. Pad akurat
    nastąpił bezpośrednio po bakapowaniu, więc nie stresował...
    Nic też (poza czasem na naprawienie) nie zginęło...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-04-01 09:04:22
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > nastąpił bezpośrednio po bakapowaniu, więc nie stresował...
    > Nic też (poza czasem na naprawienie) nie zginęło...

    To jeszcze ktos oprocz mnie uzywa OE? :)

    --
    Pzdr

  • 4. Data: 2019-04-01 09:25:19
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 01-04-2019 o 09:04, miumiu pisze:

    > To jeszcze ktos oprocz mnie uzywa OE? :)

    Zdarzają się, ale już ustawili sobie kodowanie... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 5. Data: 2019-04-02 13:05:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "miumiu" q7sd5q$svn$...@n...news.atman.pl

    > To jeszcze ktos oprocz mnie uzywa OE? :)

    Używam, jak kiedyś używałem WME -- aby utrudnić sobie życie.
    To program trudny do okiełznania. Plik 'Folders.dbx' stale
    rośnie do setek MB i czasami ;) nie chce kompaktować się
    a każde odwiedzenie katalogu pozostawia w nim ślad (ze
    2 bajty ulegają zmianie) utrudniając weryfikację
    poprawności zapisów opartą o wcześniej poczynione
    bakapy...

    Program dobry do okazjonalnego słania m@ili i postów, ale
    niezbyt ;) dobry do gromadzenia danych z całego życia.

    Ukazujący dawną filozofię M$ -- wiązania/pętania użytkownika.

    Nie soft M$ ma służyć juserom, lecz cała ludzkość ma służyć firmie M$...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-04-03 08:26:18
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > Ukazujący dawną filozofię M$ -- wiązania/pętania użytkownika.
    >
    > Nie soft M$ ma służyć juserom, lecz cała ludzkość ma służyć firmie

    Mi tam OE ostal sie jedynie do usenetu, na virtual boxie pod xp. Do poczty
    uzywam normalnego outloooka... Jak by trudno bylo zaimplementowac w outlooku
    czytnik grup....

    --
    Pzdr

  • 7. Data: 2019-04-03 08:49:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Apr 2019 08:26:18 +0200, miumiu napisał(a):

    > Mi tam OE ostal sie jedynie do usenetu, na virtual boxie pod xp. Do poczty
    > uzywam normalnego outloooka... Jak by trudno bylo zaimplementowac w outlooku
    > czytnik grup....

    To byś chociaż go skonfigurował porawnie :) Albo przejdź na 40tude
    Dialog.
    --
    Jacek
    I hate haters.