  • 1. Data: 2011-08-07 09:10:50
    Temat: matowienie soczewki w napedach optycznych + kurz
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    Witam,
    Czy wiecie w jakim czasie ten proces przebiego? Czy znacie jakiegos
    producenta napedow DVD-RW, u ktorych nie wystepuje proces matowienia
    soczewki? I trzecie pytanie, czy istnieja jakies napedy, ktore
    sygnalizuja (np w postaci sygnalu dzwiekowego) o koniecznosci
    wyczyszczenia soczewki z kurzu?

    PS
    Nie dawno zniszczylem kilka plyt w czasie nagrywania, bo jak sie pozniej
    okazalo soczewka byla zakurzona ... jak sobie radzicie z takimi problemami?

    pzdr

  • 2. Data: 2011-08-07 13:34:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Nie dawno zniszczylem kilka plyt w czasie nagrywania, bo jak sie
    > pozniej okazalo soczewka byla zakurzona ... jak sobie radzicie z
    > takimi problemami?

    pierd...my napedy optyczne, do lamusa jak plyty winylowe, kasety itd. Kupujcie
    pamieci krzemowe to ceny beda jeszcze bardziej spadac w dol. Obecnie (no ponad
    rok temu) wszystkie radia do samochodu mialy CD, a ja chcialem karty SD + usb,
    malo ktore mialo je - chyba ze drozsze. Ale kazdy prodcent pakowal CD, na co mi
    to? To jest drogie, zawodne i STARE, ogromne, wolne, delikatne. Moze przy
    nastepnej wymianie beda radia tylko na karty ew USB. Napedy optyczne musza
    odejsc (jak Balcerowicz jak to mowil Lepper ktory odszedl jak widac sam i to
    wczesniej).

  • 3. Data: 2011-08-07 14:11:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 15:34:03 +0200, Papkin napisał(a):
> [...]
    > malo ktore mialo je - chyba ze drozsze. Ale kazdy prodcent pakowal CD, na co mi
    > to? To jest drogie, zawodne i STARE, ogromne, wolne, delikatne.

    Ale mozna sobie poszukac kupionych plyt bez przegrywania :-)

    A propos - to wlasnie w Norauto widzialem jakies radia bez CD.

    > Moze przy
    > nastepnej wymianie beda radia tylko na karty ew USB. Napedy optyczne musza
    > odejsc

    Przekonasz producentow ze wlasciwym nosnikiem filmu jest karta SD ?
    Pewnie beda zachwyceni jesli sie uda wprowadzic ochrone przed kopiowaniem,
    i np licencje na 100 odtworzen :-)

    Tylko czy klienci beda rownie zachwyceni :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-08-07 14:31:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "J.F."

    > Pewnie beda zachwyceni jesli sie uda wprowadzic ochrone przed kopiowaniem,

    A dla CD jest takowa?

    Robert

  • 5. Data: 2011-08-07 14:45:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 15:31:23 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    > Użytkownik "J.F."
    > A dla CD jest takowa?

    No wlasnie nie ma.
    A na kartach SD moze byc :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-08-07 15:03:53
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > jak sobie radzicie z takimi problemami?
    Nabralem do strzykawki izopropanolu i silnym (ale bez przesady)
    strumieniem w soczewke. Poczekalem az wyschnie i odtwarzacz jak nowy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2011-08-07 20:16:49
    Temat: Re: matowienie soczewki w napedach optycznych + kurz [OT]
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    > A propos - to wlasnie w Norauto widzialem jakies radia bez CD.

    albo zapomnieli dołozyc, albo ... "CD changer only' ... bywaly tez takie
    cudeńka co im się panel przedni odchylał i płytę wkładało sie w trzewia :)

    @

  • 8. Data: 2011-08-07 21:08:57
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > A propos - to wlasnie w Norauto widzialem jakies radia bez CD.

    pewnie marki, no wlasnie takiej jak chinczyk sobie wymysli ;)
    Chce markowe, ale bez CD bo po co mi placic za cos czego nie uzywam i jeszcze
    musze to wozic a paliwo drogie ;) USB ratuje bo mam micro pendrive i wyglada to
    dosc dobrze, prawie go nie widac... Ba nawet ten pendrive ma identyczy kolor i
    takie samo podswietlenie ;)

    > Przekonasz producentow ze wlasciwym nosnikiem filmu jest karta SD ?

    to musza zrobic ludzie, a nawet sprzedawcy, wiecej albumow na SD wejdzie im do
    sklepu ;)

    > Pewnie beda zachwyceni jesli sie uda wprowadzic ochrone przed
    > kopiowaniem, i np licencje na 100 odtworzen :-)

    oj tam oj tam wiele systemow zabezpieczen juz swiat widzial (za gruba kase) a
    mlodzi, zdolni crackerzy roz...li to w domowym zaciszu bardzo szybko i
    sprawnie -ku uciesze miliardow ludzi :)

  • 9. Data: 2011-08-07 21:42:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 23:08:57 +0200, Papkin napisał(a):

    > pewnie marki, no wlasnie takiej jak chinczyk sobie wymysli ;)
    > Chce markowe, ale bez CD bo po co mi placic za cos czego nie uzywam i jeszcze
    > musze to wozic a paliwo drogie ;)

    A marke to do czego uzywasz, ze chcesz za nia placic ? :-)

    > USB ratuje bo mam micro pendrive i wyglada to
    > dosc dobrze, prawie go nie widac... Ba nawet ten pendrive ma identyczy kolor i
    > takie samo podswietlenie ;)

    http://allegro.pl/8gb-microsd-maly-czytnik-kingston-
    mrg2-reader-gen2-i1742918072.html

    Czytnik usb mniejszy niz karta SD, dobrze ze ma sznureczek :-)

    > to musza zrobic ludzie, a nawet sprzedawcy, wiecej albumow na SD wejdzie im do
    > sklepu ;)

    Sprzedawcy to cie powinni z takimi pomyslami wygonic.
    Choc w sumie ... i tak juz rynek internetowy im powaznie zagraza :-)

    > oj tam oj tam wiele systemow zabezpieczen juz swiat widzial (za gruba kase) a
    > mlodzi, zdolni crackerzy roz...li to w domowym zaciszu bardzo szybko i
    > sprawnie -ku uciesze miliardow ludzi :)

    polskie satelity chyba dobrze ostatnio zabezpieczone ?

    J.

  • 10. Data: 2011-08-08 08:27:35
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 07-08-2011 o 23:42:15 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > polskie satelity chyba dobrze ostatnio zabezpieczone ?
    A my mamy satelity? choć jedego? :)
    bo z tego co wiem to tylko wynajmujemy transpondery na
    cudzych satelitach.

    --
    Pozdr
    JanuszK