  • 1. Data: 2017-02-23 11:15:07
    Temat: maty wygłuszajace w samochodzie - po co sa ?
    Od: mKr <m...@o...pl>

    po co sa maty wygłuszajace w samochodzie(na masce) bo od wygłuszenia to
    raczej nie, albo w baaardzo małym stopniu

  • 2. Data: 2017-02-23 11:44:23
    Temat: Re: maty wygłuszajace w samochodzie - po co sa ?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-02-23 o 11:15, mKr pisze:
    > po co sa maty wygłuszajace w samochodzie(na masce) bo od wygłuszenia to
    > raczej nie, albo w baaardzo małym stopniu

    Z tego co słyszałem to służą m.in. do karmienia kun.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-02-23 11:48:05
    Od: mKr <m...@o...pl>

    W dniu 2017-02-23 o 11:44, Miroo pisze:

    > Z tego co słyszałem to służą m.in. do karmienia kun.
    >
    > Pozdrawiam

    niedługo to ty możesz niedosłyszeć za takie teksty...

    słyszałem że bardziej dogrzewa sie silnik

  • 4. Data: 2017-02-23 12:01:40
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-02-23 o 11:48, mKr pisze:
    > niedługo to ty możesz niedosłyszeć za takie teksty...

    Czy ty mi grozisz?

  • 5. Data: 2017-02-23 12:08:08
    Od: mKr <m...@o...pl>

    W dniu 2017-02-23 o 12:01, Miroo pisze:

    > Czy ty mi grozisz?

    Ja nigdy nie grożę :)

  • 6. Data: 2017-02-23 12:29:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-23 o 11:15, mKr pisze:
    > po co sa maty wygłuszajace w samochodzie(na masce) bo od wygłuszenia to
    > raczej nie, albo w baaardzo małym stopniu

    Maty jak powszechnie wiadomo są w celu zwiększenia masy pojazdu co by
    więcej spalał i wolniej jeździł. Dlatego w autach przerabianych do
    wyścigów maty się wywala.
    Zadowolony ?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-02-23 21:19:58
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 23.02.2017 o 11:15, mKr pisze:
    > po co sa maty wygłuszajace w samochodzie(na masce) bo od wygłuszenia to
    > raczej nie, albo w baaardzo małym stopniu

    A czemu nie?
    Taka mata na masce zapobiega robieniu się pudła rezonansowego z komory
    silnika. Maska od spodu to przecież płat prawie płaskiej blachy, który
    odbija dźwięk i go przenosi.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański