  • 1. Data: 2015-02-28 12:05:56
    Temat: mbank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ciekawostka na emaxie

    Saldo 0.72, dostepne 0.00

    Niby nic dziwnego, ale zaplanowanych operacji brak.

    Juz naliczyli odsetki, data operacj 1.03, data ksiegowania 27.02,
    w historii sa, w dostepnych nie ma, paranoja, super strona :-)

    J.

  • 2. Data: 2015-02-28 12:08:45
    Temat: Re: mbank
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-02-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawostka na emaxie
    > Saldo 0.72, dostepne 0.00
    > Niby nic dziwnego, ale zaplanowanych operacji brak.

    Chyba mBank tak ma od zawsze jeśli zmiana miesiąca przypadnie
    na weekend.

    > Juz naliczyli odsetki, data operacj 1.03, data ksiegowania 27.02,
    > w historii sa, w dostepnych nie ma, paranoja, super strona :-)

    Co ma strona do tego? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2015-02-28 12:33:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 12:08:45 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Chyba mBank tak ma od zawsze jeśli zmiana miesiąca przypadnie
    > na weekend.

    Czy od zawsze to nie wiem, od pewnego czasu zauwazylem ze naliczaja z
    wyprzedzeniem.
    Ale pierwszy raz zauwazylem, ze te srodki sa niedostepne.

    Nie wiem - wczesniej nie zwracalem uwagi, teraz cos zmienili, czy luty
    taki wyjatkowy ?

    > Co ma strona do tego? :)

    No bo to nowy, lepszy interfejs, a tymczasem czeski film - nikt nic
    nie wie :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-02-28 16:12:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Czy od zawsze to nie wiem, od pewnego czasu zauwazylem ze naliczaja z
    > wyprzedzeniem.
    Od zawsze (tj od ~2001-2002 roku)

    > Ale pierwszy raz zauwazylem, ze te srodki sa niedostepne.

    A tego to nie wiem.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/