  • 1. Data: 2014-10-25 12:40:41
    Temat: megrims, to ty w zakupie kontrolowanym?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Wlasnie leci, gosc szuka auta do 700k zl.

    http://www.autokrata.pl/news/najdrozszy-odcinek-zaku
    pu-kontrolowanego-podgladamy-plan-zdjeciowy_a22235

  • 2. Data: 2014-10-25 13:27:18
    Temat: Re: megrims, to ty w zakupie kontrolowanym?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-10-25 12:40, neoniusz pisze:
    > Wlasnie leci, gosc szuka auta do 700k zl.
    > http://www.autokrata.pl/news/najdrozszy-odcinek-zaku
    pu-kontrolowanego-podgladamy-plan-zdjeciowy_a22235

    Skup się. A jak megrims ma na imię ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-10-25 14:13:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:m2g1ep$4ho$...@n...news.atman.pl...
    pu-kontrolowanego-podgladamy-plan-zdjeciowy_a22235

    > Skup się. A jak megrims ma na imię ?

    To nie megrims.
    Zresztą on nie ma czasu nie pierdoły jak ten gość z programu, musi kasę
    zarabiać na następne wózki. ;-)

  • 4. Data: 2014-10-25 14:20:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 25 Oct 2014 13:27:18 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Skup się. A jak megrims ma na imię ?

    CHAŁWA GW, nie podpisuje się. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2014-10-25 16:25:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-10-25 14:20, Myjk pisze:

    > CHAŁWA GW, nie podpisuje się. :P

    A czy ja się pytałem czy się podpisuje ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2014-10-25 17:13:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 25 Oct 2014 16:25:05 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > A czy ja się pytałem czy się podpisuje ?

    A czy neoniusz by się pytał czy to megrims
    gdyby znał jego imię? Skup się.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2014-10-25 17:22:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-10-25 17:13, Myjk pisze:

    > A czy neoniusz by się pytał czy to megrims
    > gdyby znał jego imię? Skup się.

    "Dwie blondynki jadą tramwajem. Jedna z nich pyta motorniczego:
    - Czy tym tramwajem dojadę do dworca PKP?
    - Tak.
    - A ja? - pyta druga. "

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 8. Data: 2014-10-25 17:39:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-25 17:22, Użytkownik "Rafał \"SP\" Gil" napisał:

    > "Dwie blondynki jadą tramwajem. Jedna z nich pyta motorniczego:
    > - Czy tym tramwajem dojadę do dworca PKP?
    > - Tak.
    > - A ja? - pyta druga. "

    Na co zdenerwowany motorniczy strzelił ją w uśmiech w wyniku
    czego z tramwaju wypadła robiąc za dowód dla różnych mądrali
    że można jechać tym samym tramwajem i w to samo miejsce
    jednak nie dojechać.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-10-25 20:11:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.10.2014 o 13:27, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    pu-kontrolowanego-podgladamy-plan-zdjeciowy_a22235

    > Skup się. A jak megrims ma na imię ?

    Hieronim?