  • 1. Data: 2017-04-27 16:04:46
    Temat: minelab e-trac wykrywacz na zloto
    Od: golonka <a...@p...fm>

    minelab e-trac wykrywacz metali polskie MENU (6797594584)

    Sprzedawca pisze że najlepszy wykrywacz do szukania złota to czemu go sprzedaje jak
    taki dobry ,według mnie to ściemnia żeby nabrać naiwnego na zakup ,nie ma świecie
    wykrywacza co tylko złoto pokazuje

    pozdrawiam jacek

  • 2. Data: 2017-04-27 16:24:45
    Temat: Re: minelab e-trac wykrywacz na zloto
    Od: "V.L.Pinkley" <f...@g...com>

    Trzeci wątek wrzucasz. Idź z tym na fora tematyczne.
    Zasada działania tych co wrzuciłeś jest znana, opiera się
    na magnetyzmie, przewodności i indukcji.

    Zasada działania twojego cuda oparta jest o szamanizm i psychologię.
    Do tego Karol lepiej montuje niż twoje profesjonalne cudo.
    http://www.longrangelocators.com/forums/attachment.p
    hp?attachmentid=18103&d=1349787873

    Diamenty i ametysty też podobno wykrywa. Krawaty wiąże przerywa ciąże.

  • 3. Data: 2017-04-27 16:37:31
    Od: "V.L.Pinkley" <f...@g...com>

    użytkownik V.L.Pinkley napisał:
    > Trzeci wątek wrzucasz. Idź z tym na fora tematyczne.
    > Zasada działania tych co wrzuciłeś jest znana, opiera się
    > na magnetyzmie, przewodności i indukcji.

    Aj, jeszcze psychologia się kłania i opcje softwarowe.
    Te opcje są drogie mimo że środek w 100% jest taki sam jak w modelu tańszym.
    W przypadku dużych firm dochodzi jeszcze marketing szeptany,
    no a mali muszą sami napędzać sobie sprzedaż
    przez tzw. niezależne testy na YT co to szwagier z teściem robią
    za "szczęśliwych nabywców", musisz sam coś pomyśleć w tym temacie.
    Plus oczywiście konta na forach z 10 nickami i zachwalanie.
    Każda sroczka swój ogonek chwali.

    Jeszcze raz będzie o psychologii. Po złotym pociągu ludzie pierdolca
    dostali w PL. Zaczęli płacić 1200zł za używaną wykrywkę co miała dopisane
    "znajdź złoty pociąg", kiedy to ta sama wykrywka nowa w PL kosztuje
    700-800zł. Tak że widzisz, psychologia w sprzedaży jest bardzo istotna.

    Baj bąblu.