  • 1. Data: 2020-03-18 06:57:41
    Temat: mini/micro A/B cholera wie jakie wtyczki usb
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Siedzę już nad tym z pół godziny i usiłuję określić typ. Po drugiej
    stronie kabla jest zawsze A.

    https://zapodaj.net/ab80dc61d73b8.jpg.html

    Ta górna to od Tg2 (Olympus)

    Następna - nie mogę nic znaleźć

    Biała, gdzieś twierdzą że to 4-pin mini, ale ona jest jak połowa mikro,
    więc trochę dziwne

    Dolna wydaje się mini A

    Hilfe!

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2020-03-18 14:48:45
    Temat: Re: mini/micro A/B cholera wie jakie wtyczki usb
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 18.03.2020 06:57, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    >
    > Ta górna to od Tg2 (Olympus)
    >
    > Następna - nie mogę nic znaleźć
    >
    > Biała, gdzieś twierdzą że to 4-pin mini, ale ona jest jak połowa mikro,

    Druga od góry - kiedyś (10-15 lat temu) było sporo takich wynalazków,
    m.in. do databanków. Nadal mam kilka teraz już bezużytecznych kabli, ale
    z taką dokładnie wtyczką nie mam.

  • 3. Data: 2020-03-19 14:29:24
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-18 06:57, Marcin Debowski wrote:
    > Siedzę już nad tym z pół godziny i usiłuję określić typ. Po drugiej
> [...]

    To wtyczki z czasów radosnej twórczości kiedy każdy producent miał swoją
    co gwarantowało sprzedaż kabli. Nie spotkałem się z jakimiś oficjalnymi
    nazwami na nie a nawet jeżeli istnieją to prościej szukać w schemacie:

    firma usb cable

    generalnie chodzi o producentów sprzętu audio video i aparatów oraz
    starych tabletów