  • 11. Data: 2009-07-23 15:51:02
    Temat: Re: moj wlasny test czasu trwania przenoszenia numeru...
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 15:02:35 +0200, Piotr M napisał(a):

    > A to prawda że Play "zwraca koszta"? Tzn jest taki sam bonus (kwotowy i
    > minutowy) jak za czasów przenosin płatnych? Tak mnie gościu zapewniał
    > (Galeria Krakowska).

    Przy przejściu do Play Fresh dostajesz 20zł przez 3 miesiące, oraz do
    wyboru:
    - 40 min do wszystkich,
    - 60 min do Play i stacjonarne,
    - dodatkowy bonus 10zł.
    Wszystkie te bonusy są ważne 90 dni. Później niewykorzystane środki
    przepadają. I jest jeszcze jeden "haczyk". Wszystkie te środki możesz
    wykorzystać tylko wtedy, gdy jesteś zalogowany do sieci P4.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 12. Data: 2009-07-23 17:05:18
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Błażej pisze:

> [...]
    > przepadają. I jest jeszcze jeden "haczyk". Wszystkie te środki możesz
    > wykorzystać tylko wtedy, gdy jesteś zalogowany do sieci P4.

    To to zajefajnie :) Tego nikt nie daje w prepaidzie! Ok 90zł czyste FREE
    za przeniesienie numeru.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2009-07-23 17:11:36
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    MarekM napisał(a) w wiadomości: ...

    >Dla ustalenia uwagi: 6h to czas na odpowiedź operatora dawcy na
    >zapytanie o możliwość przeniesienia numeru. I jest to zdefiniowane jako
    >"6 godzin roboczych".

    Urzędnicy dają firmom 6 godzin na "reakcję". Tymczasem w urzędach zamiast
    "czasu reakcji" rzędu 6 minut (identyfikacja petenta, przyjęcie do
    wiadomości informacji, że obywatel zgłasza to i to, podpis i ew. pieczątka)
    lub 6 godzin po złożeniu na "dziennik podawczy", czas reakcji to np. 30 dni
    na decyzję, pozwolenie, itp...

    Arek

  • 14. Data: 2009-07-23 17:47:13
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Krokodyl pisze:

    > a ja czekam juz 3 tydzien na przeniesienie z abonamentu ery na abonament
    > playa i do tej pory glucha cisza (moze jeszcze trwa okrez rozliczeniowy
    > w erze)

    Dla zachowania porządku przenoszę klientom numery na starych zasadach
    gdyż zdarza się, że stary operator potrafi wyłączyć numer i przekazać go
    nowemu operatorowi nawet po 3 dniach od wyłączenia, a w firmach jest to
    nie do pomyślenia aby 3 dni telefony milczały.

    Oczywiście w temacie postpaid -> postpaid tytułowe 36 godzin to tylko
    pobożne życzenie.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 15. Data: 2009-07-23 18:38:54
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    I jest jeszcze jeden "haczyk". Wszystkie te środki możesz
    > wykorzystać tylko wtedy, gdy jesteś zalogowany do sieci P4.

    A miało być bez haczyków.:)))

    Jingiel

  • 16. Data: 2009-07-23 18:48:21
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 23 Lip, 14:40, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > a warto było? czy te róznice są az tak duze w kosztach połaczeń?

    warto bo cala reszta rodziny i firmy jest juz w playu, poprzenosilem
    im numery z bardzo drogiego teraz taktaka, walcze teraz z ostatnim
    numerem z orange'a. Czekam juz tydzien na rejestracje numeru!!

  • 17. Data: 2009-07-23 19:55:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jingiel wrote:
    > I jest jeszcze jeden "haczyk". Wszystkie te środki możesz
    >>

    > A miało być bez haczyków.:)))

    Bo to nie jest prawdą. Korzystałem z tych 3 x 20 zł w roamingu w Plusie.

  • 18. Data: 2009-07-23 20:25:49
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Bo to nie jest prawdą. Korzystałem z tych 3 x 20 zł w roamingu w Plusie.

    Potwierdzam, moją mamę przeniosłem a mieszka w miejscowości w którym nie
    ma nadajników Playa, i ładnie bonus schodził..

  • 19. Data: 2009-07-23 21:02:09
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 21:55:12 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Bo to nie jest prawdą. Korzystałem z tych 3 x 20 zł w roamingu w Plusie.

    A co na to regulamin Przejdź do Play Fresh.

    "4. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej, Uzytkownik otrzymuje z dniem
    przeniesienia numeru telefonu do wyboru jeden z pakietów
    a. Pakiet 40 minut do wykorzystania na połączenia głosowe oraz wideo do
    wszystkich krajowych sieci komórkowych i połączenia głosowe do krajowych
    sieci stacjonarnych realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4 albo
    b. Pakiet 60 minut do wykorzystania na połączenia głosowe i wideo na
    numery w Sieci
    Telekomunikacyjnej P4 i na połączenia głosowe na krajowe numery stacjonarne
    albo
    c. Pakiet 10 zł do wykorzystania na połączenia głosowe oraz wideo do
    wszystkich krajowych sieci komórkowych i połączenia głosowe do krajowych
    sieci stacjonarnych, SMS i MMS do wszystkich
    krajowych sieci komórkowych, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4
    6. Dodatkowo, z dniem przeniesienia numeru telefonu, za skorzystanie z
    Oferty Promocyjnej ,,Przejdź do Play
    Fresh", kazdy Uzytkownik otrzyma Pakiet 20 zł, który będzie przyznawany
    przez trzy kolejno po sobie
    następujące miesiące kalendarzowe do wykorzystania na połączenia głosowe

  • 20. Data: 2009-07-23 21:07:42
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    B^(3)a?ej wrote:

> [...]
    > stacjonarnych, SMS i MMS do
    > wszystkich krajowych sieci komórkowych, realizowane z Sieci

    Wszystko się zgadza. Z sieci telekomunikacyjnejh P4, w odróżnieniu od
    np. roamingu zagranicznego. W odróżnieniu np. od dostępu do Internetu,
    gdzie stoi:

    Abonent w ramach zasięgu własnej infrastruktury UMTS/HSDPA Sieci
    Telekomunikacyjnej P4 oraz za granicą, za pośrednictwem operatorów
    zagranicznych, z którymi Operator ma zawarte stosowne umowy, przy
    ustawieniach APN internet, może korzystać z Usługi Telekomunikacyjnej
    dostępu do internetu.

    M.