  • 1. Data: 2019-02-05 02:18:03
    Temat: monitor do Sparcstation 10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Przypomniało mi się przy okazji dyskusji o 5.25.
    Jak najlepiej podłączyć wymienioną do jakiegoś współczesnego
    (pecetowego) monitora/TV? Mam dwie takie, nie ruszane od 15 lat chyba i
    bym chciał ruszyć i zobaczyć czy żyją. Oryginalny monitor był, ale był
    wielki kloc i już go nie ma. Kable powinny być.

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2019-02-05 02:48:57
    Temat: Re: monitor do Sparcstation 10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-05, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
> [...]
    > bym chciał ruszyć i zobaczyć czy żyją. Oryginalny monitor był, ale był
    > wielki kloc i już go nie ma. Kable powinny być.

    Widzę, że może być prościej niz przypuszczałem:
    https://www.monoprice.com/product?p_id=71

    --
    Marcin