  • 1. Data: 2015-02-23 12:21:09
    Temat: montaż kontraktowy
    Od: 2m <m...@g...com>

    Cześć,

    Chciałbym zlecić montaż SMD - małe, średnie serie (QFN i 0603)
    Czy możecie kogoś polecić, podzielić się doświadczeniami?
    Chodzi mi jakość, terminowość, skuteczność.
    Wygooglałem INTEGRON, SOFTCOM, BOGART i kilka innych.
    Jedynie INTEGRON ma cennik online, reszta wymaga wysłania projektu do wyceny.
    Wasze opinie pomogłyby we wstępnej selekcji.

    Pozdrawiam,
    2m

  • 2. Data: 2015-02-24 12:27:16
    Temat: Re: montaż kontraktowy
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 12:21, 2m pisze:
    > Cześć,
    >
    > Chciałbym zlecić montaż SMD - małe, średnie serie (QFN i 0603)

    Zdefiniuj małą serię. Bo dla jednej firmy to 100 szt. a dla innej 10k szt.

  • 3. Data: 2015-02-24 12:42:32
    Od: 2m <m...@g...com>

    > Zdefiniuj małą serię. Bo dla jednej firmy to 100 szt. a dla innej 10k szt.
    To może w liczbie elementów: 25K elementów.

    @m

  • 4. Data: 2015-02-24 14:40:40
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2015-02-23 12:21, 2m wrote:
> [...]
    > Jedynie INTEGRON ma cennik online, reszta wymaga wysłania projektu do wyceny.
    > Wasze opinie pomogłyby we wstępnej selekcji.

    PP-Elektronix , www.pp-elektronix.com

    Bardzo elestyczna firma od pojedynczych sztuk do średnich ilości ( a
    nawet dużych ). Montowałem u nich wiele razy.

    Adam Górski

  • 5. Data: 2015-02-24 14:44:26
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 12:42:33 UTC+1 użytkownik 2m napisał:
    > To może w liczbie elementów: 25K elementów.

    Prosisz o poradę, a tajemnica za tajemnicą. 25Kpcs/PCB, czy 25Kpcs/100PCB?
    Montaż jedno, czy dwustronny. Pow. płytki jaka? Jest w tym THT, czy tylko SMT?
    Ze szklanej kuli nikt Ci tutaj nic nie wyczaruje. Gadaj z tymi, których se wyguglałeś
    i gitary nie zawracaj.

  • 6. Data: 2015-02-24 15:48:15
    Od: 2m <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 14:44:27 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    > Ze szklanej kuli nikt Ci tutaj nic nie wyczaruje. Gadaj z tymi, których se

    Przeczytaj jeszcze raz o co pytałem!
    W przeciwieństwie do odpowiedzi Adama jeden post wyżej, Twoja odpowiedź ma się do
    tego "nijak"! Więc weź swoją gitarę i graj ale dla siebie.

  • 7. Data: 2015-03-12 12:39:22
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 12:21, 2m pisze:
    > Chciałbym zlecić montaż SMD - małe, średnie serie (QFN i 0603)
    > Czy możecie kogoś polecić, podzielić się doświadczeniami?

    Mogę polecić:
    http://mister.net.pl/index.php?go=montazsmd

    Wielokrotnie u nich montowałem i zawsze wszystko OK.

  • 8. Data: 2015-03-12 12:49:54
    Od: Michał <m...@f...pl>

    W dniu 12.03.2015 o 12:39, Elektrolot pisze:

    > Mogę polecić:
    > http://mister.net.pl/index.php?go=montazsmd
    >
    > Wielokrotnie u nich montowałem i zawsze wszystko OK.

    Potwierdzam, też tam montuję i jestem zadowolony.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał Smolnik

  • 9. Data: 2015-03-17 23:02:45
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Potwierdzam, też tam montuję i jestem zadowolony.

    Dawniej robili dla mnie całość, z projektem i dokumentacją. Było
    rozsądnie cenowo, trochę gorzej terminowo (z drugiej strony w mojej
    branży terminy pop...one zazwyczaj są :( ). Ostatnio nie mam
    "elektroniki" na celowniku, więc współpraca przysiadła.
    Polecić jednak z czystym sumieniem - też mogę :)

    Irek.N.