  • 1. Data: 2012-11-08 15:36:59
    Temat: moto na O2
    Od: grzech <z...@g...com>

    Nie wiem czy było;)
    http://tinyurl.com/bubdpyz

    ____
    grzech
    tdm

  • 2. Data: 2012-11-08 16:38:49
    Temat: Re: moto na O2
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-08 15:36, grzech pisze:
    > Nie wiem czy było;)
    > http://tinyurl.com/bubdpyz

    Świetny, jednak trudno mi uwierzyć, że mógłbym takiego kupić w sklepie.

    Toż koszty eksploatacji są znikome więc nikomu się to nie opłaca.

    --
    MN

  • 3. Data: 2012-11-09 12:15:08
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Świetny, jednak trudno mi uwierzyć, że mógłbym takiego kupić w sklepie.
    >
    > Toż koszty eksploatacji są znikome więc nikomu się to nie opłaca.

    Już mafie koncernowe by odpowiednio zareagowały gdyby spróbować się
    tym wbić na rynek:(

    ______
    grzech
    tdm

  • 4. Data: 2012-11-09 13:27:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-08 16:38, Marcin N pisze:

    > Świetny, jednak trudno mi uwierzyć, że mógłbym takiego kupić w sklepie.
    >
    > Toż koszty eksploatacji są znikome więc nikomu się to nie opłaca.

    Oczywiscie. Bo sprezone powietrze otrzymuje sie czerpiac energie kosmosu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-11-09 13:29:35
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbj.googlegroups.com...
    > Nie wiem czy było;)
    > http://tinyurl.com/bubdpyz

    kurcze zasięg 100km nieźle. Życzę temu Panu wiele powodzenia i trzymam kciuki
    za wdrożenie. Niestety jak to w życiu bywa jakaś mafia motoryzacyjno paliwowa
    zamknie ten projekt w biurku pewnie. Skoro student dał radę to takie motory
    powinny juz jeździć po drogach od co najmniej paru lat. Szkoda.

    Roger

  • 6. Data: 2012-11-09 13:36:28
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Oczywiscie. Bo sprezone powietrze otrzymuje sie czerpiac energie kosmosu.

    oczywiście, że koszty są znikome problem pewnie tutaj stanowi co innego.
    Dochody koncernów paliwowych, podatki i akcyzy na paliwo itd. Jak oakcyzować
    w bandycki sposób komuś w domu stację do sprężania powietrza ?
    Myślisz, że kupisz taki motor i zaoszczędzisz co najmniej miesięcznie kilkaset
    złotych na paliwie? Uhm zaraz po tym jak dojdzie do końca świata...

  • 7. Data: 2012-11-09 13:41:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-09, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Oczywiscie. Bo sprezone powietrze otrzymuje sie czerpiac energie kosmosu.

    Jak wiekszosc spala na fizyce w podstawowce to co sie dziwic? A pozniej wielka
    euforia bo zrobili samochod/motocykl na prad, wodor, powietrze...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-11-09 13:59:30
    Od: "Omo" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" napisał w wiadomości grup

[...]

    Do końca świata nie dojdzie, bo na tym trudno będzie zaoszczędzić.
    Koszt napełnienia butli nurkowej 300 bar O2 to 7-8 zł/litr.
    Butla zainstalowana w tym moto, tak na oko 10 l, wystarcza na 100 km. Zatem
    cena tlenu to 70-80 zł + kłopot z napełnieniem. Benzyna, no, niech pali ok.
    5
    l/100 km - to niecałe 30 zł...

    Pozdrawiam - Omo

  • 9. Data: 2012-11-09 14:02:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-09, Omo <k...@p...pl> wrote:

> [...]
    > cena tlenu to 70-80 zł + kłopot z napełnieniem. Benzyna, no, niech pali ok.

    No a niektorzy mysla, ze powietrze za darmo to butle pompka se napompuja
    a bogatsi sprezarka z Castoramy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-11-09 14:12:03
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    AZ pisze:

    > Jak wiekszosc spala na fizyce w podstawowce to co sie dziwic? A pozniej wielka
    > euforia bo zrobili samochod/motocykl na prad, wodor, powietrze...

    Ja tam nic nie paliłem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr