  • 1. Data: 2015-07-26 18:25:00
    Temat: może i było ale co z tego
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś z PiSu może probował odpalić bibliotekę USB dla STM32F107?

    chodzi mi o to, czy może Ktoś z PiSu ma schemacik płytki która udźwignie
    bibliotekę, bo ta STMa kosztuje 1,5kpln... trochę sporo...

    może Ktoś z PiSu ma schemacik czegoś z czym ruszy ten lib a co da się
    złożyć za parę groszy?

    jebać euro!

  • 2. Data: 2015-07-26 18:33:18
    Temat: Re: może i było ale co z tego
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 26.07.2015 18:25, platformowe głupki wrote:
> [...]
    > bibliotekę, bo ta STMa kosztuje 1,5kpln... trochę sporo...
    >
    > może Ktoś z PiSu ma schemacik czegoś z czym ruszy ten lib a co da się

    Ja mam, ale nigdzie nie należę, więc zapytaj się na najbliższym
    konwencie z Jarkiem.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2015-07-26 18:42:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może i nie należysz, ale misję tuska niesiesz jak widać...

    proszę na temat: konkretne pytanie jest takie: jak odpalić najtańszym
    kosztem tą bibliotekę do stma obsługującą pendrajwy?

    może Ktoś z PiSu tym się zajmował i mógłby coś powiedzieć?

    jebac euro!

  • 4. Data: 2015-07-26 18:45:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    na allegro są dwie płytki:
    http://allegro.pl/core107v-stm32f107vet6-f-vat-sklep
    -i5498468550.html
    http://allegro.pl/modul-ethernet-stm32-cortex-stm32f
    107-usb-sd-i5087931498.html
    czy Ktoś z PiSu się tym bawił?

    do tej drugiej płytki są jakieś sources... Ktoś z PiSu coś wie?

  • 5. Data: 2015-07-26 19:03:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a może Ktoś z PiSu opowie mi o swoich początkach z STMami?

    interesuje mnie wszystko, coby jak najszybciej przyswoić sobie temat...

    jebać euro!

  • 6. Data: 2015-07-26 19:07:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    na przykład takie środowisko KEIL MDK ARM 5.x, fajne, kijowe?

  • 7. Data: 2015-07-26 19:13:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bo może jednak to:
    IAR Embedded Workbench for ARM
    pytam, bo dla nich są projekty w libie...

  • 8. Data: 2015-07-26 19:27:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a skoro już wszyscy w po sie obrazili to można pogadać:

    może zacznijmy od początku...

    taki scalak by mi się podobał:

    http://www.ebay.pl/itm/1PCS-STM32F107RBT6-Connectivi
    ty-line-ARM-based-32-bit-MCU-QFP64-/221293317527?has
    h=item33861c0d97

    może ma Ktoś rysunek obudowy do protela 99 se?

    widział Ktoś jakiś schemacik ideowy prostej platformy uruchomieniowej
    dla takiego procka?

    jak takie procki się programuje?