  • 1. Data: 2020-01-06 21:01:48
    Temat: multipla do kupna
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    niejaki "motodoradca" z yt wystawil takie cos.
    https://charytatywni.allegro.pl/fiat-multipla-najbar
    dziej-znana-w-polsce-i11169655
    jutro koniec. cena wisi z 15k a podobno 20k wkladu bylo...
    ktos chetny?
    kasa ma isc na szczytny cel podobno...

  • 2. Data: 2020-01-07 09:34:49
    Temat: Re: multipla do kupna
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello abn140,

> [...]
    dziej-znana-w-polsce-i11169655
    > jutro koniec. cena wisi z 15k a podobno 20k wkladu bylo...

    Auto z 2003 roku, ponad 200k przejechane i to na dokładkę Multipla.
    Może i cel szczytny ale po co?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2020-01-07 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    dziej-znana-w-po

    > Auto z 2003 roku, ponad 200k przejechane i to na dokładkę Multipla.
    > Może i cel szczytny ale po co?

    200k w aucie z 2003 roku i z silnikiem po remoncie (i to silnikiem nie do
    zajechania) to akurat zaden problem.
    Ale skoro w jednym zdaniu piszesz ze szczytny cel pytajac jednoczesnie
    "po co" to widocznie to nie jest aukcja dla ciebie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 4. Data: 2020-01-07 16:26:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.01.2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > 200k w aucie z 2003 roku i z silnikiem po remoncie (i to silnikiem nie do
    > zajechania) to akurat zaden problem.

    Też mam samochód z silnikiem "niedozajechania", nawet rdza go mocno nie
    chce brać. Co z tego jak różnego rodzaju czujniki, gumki, wężyki czy
    sprężynki sypią się jak opętane.

    > Ale skoro w jednym zdaniu piszesz ze szczytny cel pytajac jednoczesnie
    > "po co" to widocznie to nie jest aukcja dla ciebie...

    To ile zalicytowałeś?

    Bo można dać na szczytny cel bez brania sobie starego strucla na garb.

  • 5. Data: 2020-01-07 16:37:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-01-07 o 10:59, Budzik pisze:
    > 200k w aucie z 2003 roku i z silnikiem po remoncie (i to silnikiem nie do
    > zajechania) to akurat zaden problem.

    Jeśli silnik po 200kkm wymaga remontu, to nie jest nie do zajechania. No
    chyba że porównujemy do FSO.
    Jak by miał 600kkm i dopiero wymagał wymiany uszczelki pod głowicą, to
    można powiedzieć, że nie do zajechania.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2020-01-07 16:57:56
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-01-07 o 16:37, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > chyba że porównujemy do FSO.
    > Jak by miał 600kkm i dopiero wymagał wymiany uszczelki pod głowicą, to

    Wejdź na jego kanał na YT i zobacz sobie historię tego auta, dlaczego
    silnik był rozbierany itp.
    Wg mnie całkiem fajnie, że gość oddaje auto na cel charytatywny.
    Widocznie stać go na to. Tablice rejestracyjne kupił nie bez powodu ;)
    Gościa na YT znam, ale nie trawię jego stylu. Za do doceniam co właśnie
    zrobił dla człowieka w potrzebie.

    --
    viktorius

  • 7. Data: 2020-01-07 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Też mam samochód z silnikiem "niedozajechania", nawet rdza go mocno
    > nie chce brać. Co z tego jak różnego rodzaju czujniki, gumki, wężyki
    > czy sprężynki sypią się jak opętane.

    Wymiana wszelkiego rodzaju gumek czy wezyków to sa najczesciej jakies
    grosze.
    nie to co wspolczesne samochody gdzie jak ci sie posypie aluminiowy egr i
    przemieli przez cały silnik to masz remont za 15k...
    Ale ja tylko zwrociłem uwage ze te silniki przejezdzaja po pol miliona i
    wiecej kilometrów wiec jezeli 200kkm jest realne to jest jak nowy silnik
    :)

    > To ile zalicytowałeś?
    >
    > Bo można dać na szczytny cel bez brania sobie starego strucla na
    > garb.

    Jakbym chciał dac na szczytny cel 15kpln to ta multiple wziałbym bez
    zadnego "ale" :)
    Zakładam ze jezeli jest w takim stanie jak pisze własciciel to i tak jest
    ładnych pare kpln warta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 8. Data: 2020-01-07 18:56:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    dziej-znana-w-polsce-i11169655

    > Auto z 2003 roku, ponad 200k przejechane i to na dokładkę Multipla.
    > Może i cel szczytny ale po co?

    Świetne auto do celów reklamowych. Przyciąga oko bardziej od Tesli, a na
    bokach i tyle można sporo informacji zamieścić (okleić takie autko).
    T.

  • 9. Data: 2020-01-07 19:01:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    07 Jan 2020 16:59:54 GMT, Budzik

    > Jakbym chciał dac na szczytny cel 15kpln to ta multiple wziałbym bez
    > zadnego "ale" :)

    To może ja swoją Mazdę wystawię na szczytny cel, z 2007 roku jest, pierwszy
    właściciel, a nikt jej nie chce nawet za 12 koła. Do 15 to jeszcze blachę
    się zrobi, rozrząd i tarcze wymieni. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2020-01-07 19:30:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.01.2020 o 18:56, T. pisze:

    > Świetne auto do celów reklamowych. Przyciąga oko bardziej od Tesli, a na
    > bokach i tyle można sporo informacji zamieścić (okleić takie autko).

    Ten jeszcze bardziej przyciąga oko i jeszcze więcej informacji można
    zmieścić.
    http://ujeb.se/KXMFE