  • 1. Data: 2019-09-02 16:55:35
    Temat: multitasking czyli jak?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Jakie znacie sposoby(apki, triki) żeby np. móc słuchać muzyki w
    androidzie w tle i jednocześnie używać innych aplikacji?
    Uruchamiam np. appkę chomika i dupa - jak sę włączę jakieś granie z
    chomika to appka musi być na pierwszym planie i nawet podział na dwa
    "okna" nic nie pomaga. Podobnie z wszelkim odtwarzaniem z YT. Sprawdziło
    się odtwarzanie pliku mp3 z dysku google - leciało w tle.
    Kolejna zagadaka to jak grać coś na zablokowanym ekranie. Mówię o
    Adroidzie 9.

  • 2. Data: 2019-09-02 16:57:39
    Temat: Re: multitasking czyli jak?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 02 wrz 2019 w
    news:5d6d2d67$0$533$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    A i jeszcze jedna niesamowita funkcja by sie przydała - zaplanowane
    włącz/wył telefonu. To by było coś.

  • 3. Data: 2019-09-02 17:23:56
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 02.09.2019 o 16:55, pueblo pisze:
> [...]
    > się odtwarzanie pliku mp3 z dysku google - leciało w tle.
    > Kolejna zagadaka to jak grać coś na zablokowanym ekranie. Mówię o

    nie wiem o czym Ty do mnie gadasz. muzyka.mp3 leci w tle i przejście do
    ekranu głównego, oglądanie internetu, jej nie wyłącza. dla mnie to
    denerwujące, bo muszę "sciągnąć" pasek w dół, wtedy widzę że gra, i co
    gra, mogę zapałzować lub wyłączyć. Zgaszenie i załączenie ekranu nie ma
    wpływu. Youtube gra w tle jeśli mam słuchawki - tak mam ustawione.
    wyrywam "jacka" ze słuachawek = odtwarzanie zatrzymuje się. robię "play"
    gra na głośniku.
    LineageOS 14 xiaomi mi5.

    ToMasz

  • 4. Data: 2019-09-02 17:50:01
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 02.09.2019 16:57, pueblo wrote:
    > Witaj pueblo, 02 wrz 2019 w
    > news:5d6d2d67$0$533$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:
    >
    > A i jeszcze jedna niesamowita funkcja by sie przydała - zaplanowane
    > włącz/wył telefonu. To by było coś.

    Procedurę wyłączenia o określonej godzinie itp. aplikacje w rodzaju
    Taskera powinny obsłużyć.
    Z włączaniem gorzej, bo przy wyłączonym urządzeniu aplikacje tego typu
    tak jak wszystkie inne nie działają (o ile się nie mylę, to nie ma w
    Androidzie sposobu wywołania włączenia wyłączonego urządzenia).

  • 5. Data: 2019-09-02 17:50:49
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 02.09.2019 16:55, pueblo wrote:
    > Jakie znacie sposoby(apki, triki) żeby np. móc słuchać muzyki w
    > androidzie w tle i jednocześnie używać innych aplikacji? ... Podobnie z wszelkim
    odtwarzaniem z YT.
    "Zwykłych" odtwarzaczy muzyki jest mnóstwo. Ja używam Vanilla Music. Ma
    wszystko czego potrzebuję, w tym przyciski kontroli muzyki w dolnej
    części ekranu (nie muszę po nie sięgać wyżej) i w pasku powiadomień.

    Do YouTube'a zadziałają nieoficjalne aplikacje w rodzaju NewPipe.

  • 6. Data: 2019-09-02 17:51:33
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 2.09.2019 o 16:57, pueblo pisze:

    > A i jeszcze jedna niesamowita funkcja by sie przydała - zaplanowane
    > włącz/wył telefonu. To by było coś.

    Było gdzieś w rejonach Andka 4/5. A skoro już nie ma to marne szanse.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 7. Data: 2019-09-02 20:17:40
    Od: z <...@...pl>

    Bo androida i aplikacje do niego piszą gówniarze. Sorry ale trzeba
    nazywać rzeczy po imieniu.
    Dzisiaj chciałem potestować dwie nawigacje na połowach ekranu.
    Odświeża ekran ta która była ostatnio "tapnięta"

    ŻENADA.

    Można by jeszcze długo pisać o stabilności połączeń wifi i bt, podziale
    kanałów dźwiękowych, i generalnie stabiloności.

    A za to DEBILNE ściszanie głośności za jaja powinny być wieszane biurwy
    brukselskie. Niech mnie ktoś poprawi (imię nazwisko stanowisko) kto to
    wymyślił.

  • 8. Data: 2019-09-03 22:57:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 02 Sep 2019 14:55:35 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Jakie znacie sposoby(apki, triki) żeby np. móc słuchać muzyki w
    > androidzie w tle i jednocześnie używać innych aplikacji?

    To jest efekt nadgorliwosci (ochrona baterii, stąd activity co idzie
    w tło jest zatrzymywane) oraz ochrony własnych interesów (YouTube nie
    chce byś odtwarzając w tle nie widzac reklam).
    Odtwarzanie w tle nie jest problemem, tylko twórca musi chcieć.
    Jeśli aplikacja nie chce działać w tle (odtwarzać) obejściem jest np.
    funkcja podziału ekranu jak w urządzeniach Samsung. W ten sposób
    można mieć np. na jednej połówce ekranu YT a na drugiej
    przeglądarkę.
    Kolejny sposób na YT to wejście na ten serwis przeglądarką chrome, ta
    umie odtwarzać kontent video html5 w tle.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2019-09-03 23:08:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 03 Sep 2019 22:57:22 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Kolejny sposób na YT to wejście na ten serwis przeglądarką chrome,
    > ta
    > umie odtwarzać kontent video html5 w tle.

    Zapomniałem dopisać, by to zadziałało trzeba otworzyć stronę YT w
    widoku "na komputer". Włączyć wybrane wideo i przełączyć się na inną
    aplikację Wtedy po w pasku powiadomień pojawi się kontrolka
    play/pause od chroma umożliwiająca dalsze odtwarzanie w tle.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2019-09-04 01:14:55
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2019-09-03 o 23:08, Marek pisze:

> [...]
    > "na komputer". Włączyć wybrane wideo i przełączyć się na inną aplikację
    > Wtedy  po w pasku powiadomień pojawi się kontrolka play/pause od chroma

    O jezu... Albo zainstalować YouTube Vanced.