  • 1. Data: 2019-10-12 11:54:23
    Temat: muzyka "robiona" przez komputer, samodzielnie
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    wracam do starego już z lekka tematu, z taką sobie dygresją, dotyczącą
    kwestii przetwarzania komputerowego muzyki, ale, że się tak wyrażę:
    w drugą stronę
    Otóż jest dostępny w necie program geiss.scr który mnie jakieś wieki
    temu po prostu urzekł. Należało go zapuszczać z muzyką (z dowolnego,
    innego programu), a on na ekranie tworzył kolorowe zawijasy, które w
    magiczny wręcz sposób współgrały z wykonywanymi utworami.

    Stała za tym jakaś niezła matematyka, zawijasów było kilkanaście
    gatunków, przenikały się, uzupełniały, tańczyły, no cudo!

    Niestety coś nie był ten geiss chyba rozwijany, bo wygląda na to, że już
    wcale nie słyszy karty muzycznej, przynajmniej u mnie. Poza tym źle
    działa wtedy, gdy ma się więcej ekranów, głupieje. No i z nietypowymi
    proporcjami ekranu nie radzi sobie. Ale jak ktoś chce zrobić sobie
    kwadrans relaksu, to dodatkowe ekrany może wyłączyć, główny
    przeskalować, i zapuścić ulubione utwory. I sprawdzić, czy u niego geiss
    kartę muzyczną słyszy.

    Polecam, piękne efekty!

  • 2. Data: 2019-10-13 20:51:52
    Temat: Re: muzyka "robiona" przez komputer, samodzielnie
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-10-12 o 11:54, JaNus pisze:
> [...]
    > kwadrans relaksu, to dodatkowe ekrany może wyłączyć, główny
    > przeskalować, i zapuścić ulubione utwory. I sprawdzić, czy u niego geiss

    winamp -> wizualizacje
    w media playerze windowsowym też były afair

  • 3. Data: 2019-10-13 23:43:56
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 13.10.2019 o 20:51, sirapacz pisze:
    > winamp -> wizualizacje

    Mam. Przypomniałem sobie, już po napisaniu posta, i czym prędzej
    zainstalowałem. No, niestety, dodatkowe monitory trzeba wyłączać, bo
    geiss przy nich głupieje.

    > w media playerze windowsowym też były afair

    Podobne, ale najwyraźniej pisał kto inny, nie tak dobre.
    A i obecny geiss coś już taki czuły na muzykę nie jest, co biorąc pod
    uwagę większe moce obliczeniowe "skrzynki" trochę dziwi.