  • 1. Data: 2020-04-04 23:30:55
    Temat: na myjnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy czysty samochod to niezbedny skladnik zycia codziennego, czy
    zbedny i nie wolno ?

    https://tko.pl/45468,2020,04,04,mandaty-za-mycie-aut
    a-zandarmeria-zatrzymala-kierowcow-na-myjni-bezdotyk
    owej-w-olsztynie

    "Mieszany patrol Żandarmerii Wojskowej i policji ukarał mandatami
    karnymi osoby myjące swoje auta. Reszta osób, które czekały w kolejce
    zostały pouczone. Atmosfera była dosyć napięta. Kierowcy nie chcieli
    pogodzić się z nałożoną karą finansową. Radiowóz Żandarmerii
    zablokował wyjazd i wszystkich legitymował po kolei."

    No i nie wiem - za wychodzenie z domu, czy za zgromadzenie ?

    J.

  • 2. Data: 2020-04-05 02:48:50
    Temat: Re: na myjnie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu J.F. pisze tak:

    > zandarmeria-zatrzymala-kierowcow-na-myjni-bezdotykow
    ej-w-olsztynie

    Olsztyn to stan umysłu ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 3. Data: 2020-04-05 08:20:07
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Słyszałem o mandacie 5k PLN dla samotnego biegacza. Ja wiem że operator kota wszędzie
    jest wożony autem ale bez przesady ;-)

    PŚ w Niemczech 6 dzień stabilizacji, zarażeni lekka zniżka, zmarli lekka zwyżka
    Airbus ściągnął parę milionów masek z Chin. Po Wielkanocy (19.04) Merkel rozważy
    restart.

    https://mobil.mopo.de/hamburg/mehrere-millionen-stue
    ck-hilfe-gegen-corona-kommt-mit-dem-beluga-nach-hamb
    urg-36515724

  • 4. Data: 2020-04-05 08:27:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 02:48, PiteR pisze:

    ej-w-olsztynie

    > Olsztyn to stan umysłu ;)

    Raczej wolska.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-04-05 08:54:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Reszta osób, które czekały w kolejce zostały pouczone
    Robert by tu musiał się wypowiedzieć czy nie doszło tam do zaniechania przez
    funkcjonariuszy?
    Dlaczego tych w kolejce tylko pouczyli a tych myjących ukarali?

  • 6. Data: 2020-04-05 08:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > zablokował wyjazd i wszystkich legitymował po kolei."
    >
    > No i nie wiem - za wychodzenie z domu, czy za zgromadzenie ?

    Ja bym powiedział ze zmywam koronawirusa... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 7. Data: 2020-04-05 09:11:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 08:54, Kris pisze:
    > Robert by tu musiał się wypowiedzieć czy nie doszło tam do zaniechania przez
    funkcjonariuszy?
    > Dlaczego tych w kolejce tylko pouczyli a tych myjących ukarali?

    Odpowiedź brzmi "bez żadnego trybu". Komendant kazał, to robią, kulson
    mądry czy głupi jest leniwy i bez rozkazu dupy nie ruszy.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-04-05 09:23:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-04-2020 o 23:30, J.F. pisze:

> [...]
    > pogodzić się z nałożoną karą finansową. Radiowóz Żandarmerii
    > zablokował wyjazd i wszystkich legitymował po kolei."

    Doigrają się s...syny.
    W końcu ludzie będą mieli dość tego gnębienia, wyjdą na ulice i władza
    zamiast mandatów zobaczy latające kamienie....
    Ten dzień się zbliża wielkimi krokami.

  • 9. Data: 2020-04-05 09:25:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Komendant kazał, to robią,

    Ale dlaczego myjącym mandat a tym czekającym na mycie pouczenie?
    Wg mnie albo lenistwo albo zaniechanie przez kulsonów
    Przed chwilą w TVN jakiś rzecznik policji gadał że zero tolerancji teraz. Od policji
    mandat do 1000zl plus info do inspektora sanitarnego który to od 5 do 30 tys ma
    widełki.

  • 10. Data: 2020-04-05 09:27:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ten dzień się zbliża wielkimi krokami.

    Nie spodziewałem się że kiedyś się z Cavalino zgodzę;)
    Dzisiaj ten pierwszy raz