  • 1. Data: 2017-11-27 20:26:27
    Temat: na podsluchu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technik
    a/kanada-do-pods%c5%82uchiwania-telefonu-kom%c3%b3rk
    owego-wystarczy-zna%c4%87-jego-numer/ar-BBFGm9O

    Ze SS7 jest dziurawy, czy wcale nie zabezpieczony, to mnie nie dziwi.
    Ale zeby sie z Niemiec wlamac do systemu w Kanadzie, to juz mnie
    troche dziwi.

    No chyba ze ... zglosic do Kanady przebywanie nr w roamingu w
    Niemczech, wtedy kanadyjski system przekieruje rozmowy do niemieckiego
    operatora ...
    ale jak przekierowac z powrotem ?

    I lokalizacje SS7 przekazuje ?

    Permanentna inwigilacja :-(

    J.

  • 2. Data: 2017-12-06 15:41:15
    Temat: Re: na podsluchu
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 20:26:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Ze SS7 jest dziurawy, czy wcale nie zabezpieczony, to mnie nie dziwi.

    To nie dziury, a "kanały" dla odpowiednich służb. Inną sprawą jest, to,
    jak się je udostępnia... i czy odpowiednie służby potrafią z tego korzystać, bo, że
    "inni" potrafią, to już dawno było wiadomo :)

    Ircys