  • 1. Data: 2021-06-17 18:59:16
    Temat: na rondzie prosto - jest wyrok
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    pamiętacie przypadek gdzie gostek pojechał na rondzie prosto, dosłownie,
    przeleciał 60 metrów, ściął sosne i wylądował na plebanii?
    Miał 1.5 promila i dostał... 5 tyś kary. plus rok zawiasów na trzy lata
    i 5 lat bez prawka. Moim zdaniem kpina. Nie tyle ze mało i co bym
    chciał, ale to pokazuje że dajemy totalne przyzwolenie beztroską,
    nieodpowiedzialną jazdę po pijaku, a w razie "draki" kara jest wartości
    wypłaty. JAkby zaniedbał wymianę oleju/rozrządu/miał pecha, i tym
    doprowadził do zatarcia silnia - koszt byłby taki sam. a tu za przelot
    nad rondem po pijaku ma dodatkowo 5 lat bez prawka i zawiasy.....

    ToMasz

  • 2. Data: 2021-06-17 19:29:57
    Temat: Re: na rondzie prosto - jest wyrok
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Jun 2021 18:59:16 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
    > chciał, ale to pokazuje że dajemy totalne przyzwolenie beztroską,
    > nieodpowiedzialną jazdę po pijaku, a w razie "draki" kara jest wartości

    Ee tam draka ... "nic sie nie stalo".
    Czyli wina podobna, jakby go patrol skontrolowal 100m wczesniej ...

    > JAkby zaniedbał wymianę oleju/rozrządu/miał pecha, i tym
    > doprowadził do zatarcia silnia - koszt byłby taki sam. a tu za przelot
    > nad rondem po pijaku ma dodatkowo 5 lat bez prawka i zawiasy..

    Ale co - za pilotowanie po pijaku chcesz go skazac? :-)

    No coz - moze przestanie jezdzic i go te 5 lat czegos nauczy,
    a moze nie przestanie, to mu sie dowali dodatkowo i odwiesi.

    A tu jeszcze samochod rozbity i ksiedzu za naprawy trzeba bedzie
    zaplacic, wiec kara finansowa solidna.

    No, jest jeszcze wersja, ze przez 5 lat alkoholikiem zostanie,
    a potem PJ odzyska :-(

    J.

  • 3. Data: 2021-06-17 19:33:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2021 o 19:29, J.F pisze:

    > Ee tam draka ... "nic sie nie stalo".
    > Czyli wina podobna, jakby go patrol skontrolowal 100m wczesniej ...

    No nie wiem - naruszył przestrzeń powietrzną wokół pomnika papieża i
    wtargnął na teren państwa watykańskiego. Jednak imba była:P

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-06-18 10:13:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Bo to w gruncie rzeczy dobry człowiek jest. ;-)
    Państwo powinno takich resocjalizować.
    Opiekować się nim. Dać mu drugą szansę.

    a nieuchronności surowość kary to relikty średniowiecznego zamordyzmu.

    Teraz mamy postępowe czasy empatii i humanizmu ;-)

  • 5. Data: 2021-06-18 13:34:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Jun 2021 19:33:36 +0200, Shrek wrote:

    > No nie wiem - naruszył przestrzeń powietrzną wokół pomnika papieża i

    Eee, to sie imo teraz malo liczy. Jakby tak inny pomnik naruszyl ...

    > wtargnął na teren państwa watykańskiego. Jednak imba była:P

    Jak inne panstwo, to niech go sciga samo.
    Ale to nie jest inne panstwo :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-06-18 13:54:29
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 17.06.2021 o 18:59, ToMasz pisze:
    > 5 tyś kary. plus rok zawiasów na trzy lata i 5 lat bez prawka

    plus naprawa zniszczeń, plus uszkodzony samochód więc finansowo nie
    zamknie się to w 5 tys.
    A 5 lat bez prawka może być uciążliwe.

    --
    SW3

  • 7. Data: 2021-06-18 16:41:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2021 o 13:34, J.F pisze:

    > Eee, to sie imo teraz malo liczy. Jakby tak inny pomnik naruszyl ...

    Nad tym o którym myślisz jest zakaz lotów:P W locie by go zestrzelili:P

    Swoją drogą ciekawe co z tym pomnikiem będzie jak karakany stracą
    władzę... Przenieść głupio. Zostawić jeszcze gorzej bo e tydzień skończy
    jak mur berliński - chyba że po prostu młodzież będzie alko walić na
    schodach zamiast nad wisłą;)

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-06-18 16:44:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2021 o 13:54, SW3 pisze:

    > plus naprawa zniszczeń, plus uszkodzony samochód więc finansowo nie
    > zamknie się to w 5 tys.
    > A 5 lat bez prawka może być uciążliwe.

    Może ale raczej nie będzie - bez prawka będzie jeździł. Tak naprawdę
    uciążliwość wiąże się z regresem lub jeśli musisz mieć z jakiś powodów
    zaświadczenie o niekaralności. W idealnym przypadku beneficjenta mopsu
    możesz mieć to centralnie w d4, bo chuj ci zrobią.
    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-06-18 17:14:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Jun 2021 16:41:00 +0200, Shrek wrote:

    > Nad tym o którym myślisz jest zakaz lotów:P W locie by go zestrzelili:P

    Nie zdazyliby, szybka akcja, ale wyroczek za naruszenie zakazu
    przywalic mozna - narod poprze :-)

    Mozliwosci widze az nadto :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-06-18 20:35:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > plus naprawa zniszczeń, plus uszkodzony samochód więc finansowo nie
    > zamknie się to w 5 tys.
    o ile wiem, wszelkie zniszczenia pokryje ubezpieczycie. być może bedzie
    regres, za alkohol, ale nie jestem pewien

    > A 5 lat bez prawka może być uciążliwe.

    będzie jeździł bez

    ToMasz