  • 1. Data: 2016-05-27 17:31:28
    Temat: naciąg łańcucha- problem
    Od: Meg123 <mfiolek16@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam,
    mam problem ze swoim motocyklem suzuki gs500e. Ostatnio został ustawiony
    naciąg łańcucha na prawidłowy, wystarczyło wyjechać w krótką trasę a luz
    osiągnął 6cm. W jeden dzień z 3 razy naciągany był łańcuch i znów
    powtórzyła się sytuacja, czyli za każdym razem luz powracał do 6 cm.
    Wszystko było ustawiane zgodnie z instrukcją.

    Od czego bierze się ten luz?
    Czy może to być wina wysłużonego łańcucha ( mimo iż nie jest on w złym
    stanie) ?
    Dlaczego łańcuch nie trzyma ustawionego naciągu ?

    Proszę o pomoc :)

  • 2. Data: 2016-05-28 11:42:11
    Temat: Re: naciąg łańcucha- problem
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Meg123" napisał

    > Od czego bierze się ten luz?
    > Czy może to być wina wysłużonego łańcucha ( mimo iż nie jest on w złym
    > stanie) ?
    > Dlaczego łańcuch nie trzyma ustawionego naciągu ?

    Bo łańcuch się zużył i wyciąga się w oczach. Albo jest nierówno
    wyciągnięty i wyniki pomiarów masz losowe. Tak czy siak pora
    zainwestować w nowy zestaw.

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2016-05-28 20:11:32
    Od: Paweł Arkadiusz <p...@b...pl>

    W dniu piątek, 27 maja 2016 17:31:29 UTC+2 użytkownik Meg123 napisał:
    > Witam,

    > Czy może to być wina wysłużonego łańcucha ( mimo iż nie jest on w złym
    > stanie) ?
    > Dlaczego łańcuch nie trzyma ustawionego naciągu ?

    O ile naciąg trzyma, bo przypadki zerwania gwintu na śrubie naciągu tez się zdarzają
    to jak Ci Hinek napisał - łańcuch padł i będzie się wyciągał jak guma z majtek.

    KJ

  • 4. Data: 2016-05-29 18:40:45
    Od: "max650" <m...@o...peel>

    >Użytkownik "Meg123" napisał w wiadomości grup
    py.scigacz.pl...

> [...]

    >stanie) ?
    >Dlaczego łańcuch nie trzyma ustawionego naciągu ?

    Może za słabo dokręcasz nakrętkę trzymającą oś koła.

  • 5. Data: 2016-05-31 15:16:41
    Od: t...@g...com

    Jaki jest prawidłowy luz łańcucha w Twoim moto?