  • 1. Data: 2016-06-29 10:25:08
    Temat: nagłówek w gazecie: Nie zapięła pasów i miała wypadek. Została przejechana przez własny samochód
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    i piękny komentarz pod artykułem:
    "Całe szczęście że nie miała zapiętych pasów, ten samochód mógł się
    przecież zapalić i jeżeli zapięcie by się zacięło, to by zginęła."

    :)))))))))))))))
    z dedykacją dla Marcina Mydlaka ;)

  • 2. Data: 2016-06-29 10:27:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-29 o 10:25, sirapacz pisze:
> [...]
    > "Całe szczęście że nie miała zapiętych pasów, ten samochód mógł się
    > przecież zapalić i jeżeli zapięcie by się zacięło, to by zginęła."

    link.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-06-29 10:37:08
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > link.

    http://pl.lmgtfy.com/?q=Nie+zapi%C4%99%C5%82a+pas%C3
    %B3w+i+mia%C5%82a+wypadek.+Zosta%C5%82a+przejechana+
    przez+w%C5%82asny+samoch%C3%B3d

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2016-06-29 10:58:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > http://pl.lmgtfy.com/?q=Nie+zapi%C4%99%C5%82a+pas%C3
    %B3w+i+mia%C5%82a+wypadek.+Zosta%C5%82a+przejechana+
    przez+w%C5%82asny+samoch%C3%B3d

    lol

    nie podalem linka swiadomie by nie robic tu smietnika agregującego newsy
    z popularnych portali:)

  • 5. Data: 2016-06-29 11:09:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:

    %B3w+i+mia%C5%
    sny+samoch%C3%

    > lol
    >
    > nie podalem linka swiadomie by nie robic tu smietnika agregującego
    > newsy z popularnych portali:)

    to ja podam, nie lubię cfaniaczków ;)

    0670,nie-zapiela-pasow-i-miala-wypadek-zostala-przej
    echana-przez.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-06-29 11:36:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Jun 2016 10:58:48 +0200, w <nl02k8$l5v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    sirapacz <n...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    przez+w%C5%82asny+samoch%C3%B3d

    > lol
    >
    > nie podalem linka swiadomie by nie robic tu smietnika agregującego newsy

    Proszę ;)
    http://www.expressilustrowany.pl/artykul/848441,wypa
    dek-na-szczecinskiej-kobiete-przejechalo-wlasne-auto
    -wideo,id,t.html

  • 7. Data: 2016-06-30 23:59:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    sirapacz wrote:

    > i piękny komentarz pod artykułem:

    e tam.
    najlepszy był skrótowy tytuł artykułu na gazeta.pl:
    "Spowodował wypadek. Nie miał prawa" :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?